וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוסי נתן לנו את ההרגשה שהוא איתנו"

רגב גולדמן

30.11.2007 / 6:35

שחקני הפועל תל אביב בעננים לאחר הניצחון 1:2 על חטאפה. אבוקסיס וציבלין עשויים להישאר מאמני הקבוצה, שבונה על הקהל מול קרית שמונה. ההנהלה החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים ל-40 שקלים

"שמחה כה גדולה לא זכורה בחדר ההלבשה שלנו הרבה מאוד זמן. גם אחרי הדרבי לא חגגנו בצורה כזאת" – כך אמר הבוקר שחקן בהפועל תל אביב לאחר הניצחון הגדול אמש, 2:1 בחוץ על חטאפה הספרדית. "עלינו למשחק במטרה לא להתבזות. יוסי נתן לנו את ההרגשה שהוא איתנו ושאנחנו צריכים לעלות עם בטחון, ללא חשש, וכך בדיוק היה".

הנהלת הפועל תל אביב התכנסה אמש לאחר המשחק והחליטה שכרגע, הצוות המקצועי הנוכחי של הקבוצה, בראשותו של יוסי אבוקסיס ורון ציבלין, ממשיך גם למשחק נגד קרית שמונה. בשלב זה עדין לא קיבלה הנהלת הקבוצה החלטה סופית לגבי זהות המאמן בהפועל תל אביב עד לסיום העונה.

מקורבים להנהלת הקבוצה אמרו הבוקר: "לא מן הנמנע שאם אבוקסיס וציבלין יוכיחו את עצמם מול קרית שמונה הם יהיו המועמדים הבולטים להמשיך עד לסוף העונה. ראינו שלקבוצה חסר בעיקר מנהיג, שידחוף אותם קדימה, וייתן להם את הכוח והרצון להילחם. בינתיים הכל פתוח לגביי עמדת המאמן וכל אפשרויות פתוחות וריאליות, גם השילוב של אבוקסיס וציבלין מאוד ריאלי".

לאחר המשחק אמר יוסי אבוקסיס: "זה ניצחון חשוב בעיקר בשביל הביטחון של השחקנים. ידענו שיש לנו שחקנים טובים ןהם הוכיחו את זה. אני שמח שהכל התחבר לנו. עכשיו אנחנו עם הפנים לקרית שמונה. אנחנו מקווים שבלומפילד יהיה מלא ואדום ביום שני כי בעזרת הקהל נצא מהמצב שלנו בליגה".

מוני הראל, יו"ר קבוצת הניהול של הפועל תל אביב אמר לאחר המשחק: "זה ערב מרגש להפועל ת"א. אהבתי לראות את הנחישות של השחקנים לאורך כל המשחק ועוד יותר את זה שדקה לאחר המשחק כבר דיברו השחקנים על המשחק ביום שני".

"אני מאושר .זה מהרגעים ששחקן כדורגל חולם עליהם", הצהיר ברוך דגו בסיום המשחק, "מאכזב שלא שידרו אותנו בארץ כי לא כל יום יש כזה משחק. לא הרבה אנשים האמינו בנו שנוכל להפתיע".

דגו התייחס גם למשחק הבא של הקבוצה במסגרת הליגה ואמר :"אסור לנו לשכוח את קרית שמונה ביום שני כי רק דרך הליגה אנו מגיעים לאירופה. אני מקווה שאחרי היום אוהדי הפועל יגיעו לעודד אותנו ולתת לנו את התמיכה שאנחנו צריכים".

בהפועל תל אביב החליטו לנסות ולמלא את איצטדיון בלומפילד באוהדי הקבוצה, במשחק הבית הקרוב נגד קריית שמונה ביום שני. הנהלת הקבוצה החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים לכל השערים ניתן לרכוש כרטיס במחיר של 40 שקלים, פרט לשער 1. מנויים יוכלו לרכוש כרטיסים במחיר 20 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully