וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון האריך את חוזהו בלייקרס

30.11.2007 / 9:01

המאמן ימשיך בקבוצה עד 2010, וישתכר כ-12 מיליון דולר לעונה. חשד לסבוטאז' של שחקני הניקס כנגד אייזיה בתבוסה 104:59 לבוסטון

לא ברור עד מתי ישחק קובי בריאנט בלוס אנג'לס לייקרס, אבל מה שברור הוא שמאמנו, פיל ג'קסון, לא הולך לשום מקום. ג'קסון בן ה-62 נפגש עם בעלי הקבוצה, ג'רי באס, והודיע לו כי הוא מקבל את ההצעה להאריך את חוזהו בשנתיים. החוזה המקורי, עליו חתם ג'קסון ב-2005, עומד על 30 מיליון דולר לשלוש שנים, כשעל פי החוזה החדש ישתכר בין 33 ל-36 מיליון.

ומכאן לחוף המזרחי. ההפסד העצום של ניו יורק ניקס, 104:59 לבוסטון, עורר מחדש את המפלצת הניו יורקית המבעבעת. "זו בושה גדולה. להפסיד ב-50 נקודות הפרש כמעט זה מביך", אמר סטפון מארבורי, "אני כועס, בטח שאני כועס. זה הפסד רע, הפסד רע ומגוחך".

מאמן הניקס, אייזיה תומאס, הוסיף: "עשינו שני צעדים קדימה, ואז לקחנו צעד ענק אחורה". השמועות כבר מדברות על סבוטאז' שעשו השחקנים כנגד אייזיה, על מנת להקים עליו את הבעלים, ג'יימס דולאן. שקט לא יהיה שם בזמן הקרוב. "לפחות צפרדע אחת הפכה לנסיך", זעקה הכותרת ב"ניו יורק טיימס", כשהיא מתייחסת לעובדה שדני איינג' הפך למנהל לגיטימי, בעוד תומאס נותר עם ההריסות.

* קליבלנד יכולה להיות רגועה. לברון ג'יימס נקע את אצבעו, אבל בדיקה שערך בטורונטו העלתה כי הפציעה לא רצינית. ההחלטה האם ישחק הלילה מול הראפטורס תתקבל לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully