וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי, גרין ביי

30.11.2007 / 8:18

בשוט אאוט כהלכתו ניצחה דאלאס את הפאקרס 27:37, ונפרדה ממנה בצמרת ה-NFC. פארב נפצע במרפקו: "אני מאמין שאהיה בסדר"

דאלאס (1:11) - גרין ביי (2:10) 27:37

יש מספר קבוצות ב-NFC שיכולות לעבור ב"למבו פילד" הקפוא בפלייאוף, אבל דאלאס לא תהיה אחת מהן. טוני רומו, הקוורטרבק של הקאובויס, דאג במשחק מצוין שזה לא יקרה, כשירה ל-309 יארדים וארבעה טאצ'דאונים, ושבר את שיא המועדון עם 33 מסירות לטאצ'דאון בעונה (השיא הקודם - 30). פטריק קרייטון היה הנהנה העיקרי, כשלמרות 46 יארד בלבד קלט שתי מסירות באנדזון. טרל אואנס חתך את הגנת הפאקרס עם 156 יארד וטאצ'דאון אווירי משלו, ה-14 העונה. "עכשיו אנחנו על כסא הנהג", אמר אואנס, "אסור לנו לזוז ממנו.

אבל הסיפור הגדול של המשחק הוא פציעתו של ברט פארב. הפותח הנצחי, האיש שלא החמיץ פתיחה במשך 249 משחקים רצופים, תוקל ברבע השני על ידי נייט ג'ונס, נחטף ונשאר על הקרקע לאחר שנפצע במרפקו ובכתפו. ארון רוג'רס החליפו בהצלחה יחסית, כששמר את הפאקרס במשחק, אבל במצב של 24:27 לדאלאס סחטו הקאובויס קריאה להפרעה למסירה של הפאקרס, רומו מסר לקרייטון שקבע 24:34 וכאן זה נגמר מבחינת האורזים.

פארב הספיק למסור 14 פעמים בלבד, רק חמישה מניסיונותיו היו מוצלחים והוא נחטף פעמיים, כשהשניה, כאמור, גורמת לפציעה. "כבר הייתה לי את הפציעה הזו לפני חמש שנים", אמר הקוורטרבק, "אני מאמין שאהיה בסדר". יש לו עשרה ימים להחלים ולעלות בפעם ה-250 ברציפות למשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully