וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לניקס יש כבר עסק עם ספרי ההיסטוריה

30.11.2007 / 7:46

דווקא מול הסלטיקס, השיגה ניו יורק את אחד משלושת הפסדיה הגדולים ביותר בכל הזמנים כשהובסה 104:59. לייקרס-דנבר 99:127

יש קבוצות בהיסטוריה שתבוסות ומפלות גדולות עזרו להן לקום מהקרשים. איכשהו, כשמדובר בניקס יש את ההרגשה שדברים כאלה רק דוחפים אותה עמוק יותר בקבר. הניקס הגיעו לבוסטון קיבלו בראש בכל רבע עד לסיום המר, 59:104 לטובת הסלטיקס, שצוברים כבר ניצחון 12 מאז פתיחת העונה. מנגד, זה ממשיך להיראות טוב עבור חבורת הסופרסטארים של בוסטון.

כל התוצאות מהלילה (בין חמישי לשישי):

בוסטון-ניו יורק 59:104
לייקרס-דנבר 99:127
גולדן סטייט-יוסטון 94:113

וגם זה רק בגלל שבסלטיקס ריחמו

בוסטון (2:12)- ניקס (4:10) 59:104

הסלטיקס השיגו את את ניצחונם הגדול ביותר מאז שלארי בירד למד בבית ספר תיכון, כדי לשלוח את הניקס להפסדם השלישי הגדול בכל הזמנים ולאחד משני ערבי הקליעות הכי גרועים מאז המצאת שעון הזריקות. לסלטיקס זה היה אחד מששת ניצחונותיה הגדולים ביותר.

רק נייט רובינסון הציל את הניקס בשלשה עם הבאזר מלהשיג את ההפסד הגרוע בתולדות המועדון, אבל גם זה עשוי לא להספיק למאמן הניקס, איזייה תומאס, שהפסיד שמונה משחקים ברצף, עד שהשיג שני ניצחונות לפני המשחק בבוסטון, שהשפיל אותו מחדש.

הדבר המגוחך ביותר הוא שהסלטיקס לא ניסו אפילו להגדיל את הפער, כשקווין גארנט שיחק 22 דקות, וצבר שמונה נקודות לפני שעזב את המשחק באמצע הרבע השלישי. פול פירס וריי אלן נחו גם הם במהלך הרבע הרביעי ושיחקו 29 דקות כל אחד. שניהם גם קלעו 21 נקודות כל אחד, כשגארנט תורם 11 ריבאונדים עבור הסלטיקס, שחזרו יפה לאחר ההפסד השני העונה בקליבלנד. בוסטון שיפרה את המאזן הביתי עם 0:8, כשהניקס מנגד נשארו על מאזן שכולו הפסדים מחוץ לבית. רייג'ון רונדו כידרר במשך 24 שניות בהתקפה האחרונה של בוסטון, כל זה כדי לא להשפיל את הניקס ולעגל את ההפרש ל-50.

אדי האוס תרם 15 נקודות עבור הסלטיקס וגלן דייויס הוסיף 13 משלו, רונדו קלע 10 נקודות והוסיף שבעה אסיסטים.נייט רובינסון היה היחיד בניקס עם דאבל פיגרס וגם זה בקושי, כשצבר 11 נקודות. ג'מאל קרופורד קלע שמונה נקודות, קוונטין ריצ'ארדסון שבע ורנאלדו בלקמן שש.

לייקרס (6:9)- דנבר (7:9) 99:127

קובי בריאנט אמנם קלע 24 נקודות עבור הלייקרס, אבל נשאר ברבע האחרון על הספסל, בזמן שסאשה וויאצ'יץ' עושה את החיקוי הכי מוצלח שלו לכוכב של הלייקרס עם 19 מתוך 22 נקודות במשחק כולו, שהושג כאמור שעות אחדות לאחר החדשות שהגיעו מכיוון מאמן הלייקרס, פיל ג'קסון, שחתם לשנתיים הארכת חוזה בקבוצה.

אנדרו ביינום קלע 12 והוסיף 13 ריבאונדים, בזמן שלוק וולטון הוסיף שיא עונתי של 14 נקודות ב-27 דקות. לוס אנג'לס ניצחה בעיקר בעזרת שחקני הספסל, שתפסו את מקומם בעקבות ירידתו של בריאנט. "הצעירים באו ולקחו את העסק לידיים", אמר קובי בסיום, "יש לנו שחקנים צעירים עם לב גדול שאיכפת להם. כשיש לך כזה דבר, יש לך הרבה פוטנציאל".

עבור דנבר היה זה ההפסד השלישי ברציפות לאחר ריצת ה-1:7 של תחילת העונה. כרמלו אנתוני הוביל את קלעי דנבר עם 23 נקודות ואלן אייברסון תרם 21.


גולדן סטייט (7:8)- יוסטון (8:9) 94:113

אל הרינגטון הוא בחור קטן בהרבה מיאו מינג. למרות זאת, בעזרת המהירות שלו הצליח שחקן הווריורס לשתק את האול סטאר של יוסטון. הרינגטון הצליח לעצור את יאו על 10 נקודות בצד אחד, ולהשיג 18 משלו בצד השני. יאו קלע 4 מ-12 מהשדה ואיבד חמישה כדורים. בארון דייויס הוביל את קלעי גולדן סטייט עם 27 נקודות ושמונה אסיסטים, כאשר סטיבן ג'קסון הוסיף 19 עבור הווריורס, שהפכו להיות הקבוצה המהירה ביותר שהפכה רקורד של שישה הפסדים בפתיחות העונה למאזן חיובי.

מייק ג'יימס הוביל את קלעי הרוקטס עם 19 נקודות, אבל מה שאפיין את קלעי יוסטון היה אחוזים נמוכים מאוד מהשדה. בונזי וולס הוסיף 13 וטרייסי מקגריידי תרם 11 נקודות ושישה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully