וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקווה כבשה את הפסגה

1.12.2007 / 20:30

עלתה למקום הראשון אחרי 0:3 על ראשון לציון. הפועל ב"ש קטעה רצף של שני הפסדים עם 0:1 על לוד. אטצ’י התפרע. חיפה - עכו 0:1

המחזור ה-11 בליגה הלאומית נפתח אמש (שישי) עם שלושה משחקים. המשחק המרכזי הפגיש את בני לוד, שאירחה את הפועל באר שבע , ונחלה הפסד, לראשונה, לעיני מצלמות הטלוויזיה שהגיעו לביתה, 1:0. גם שני המשחקים האחרים שהתקיימו נגמרו בתוצאה זהה. הפועל חיפה הלא יציבה גברה על הפועל עכו בקרית אליעזר והכח עמידר רמת גן יצאה עם שלוש נקודות מול הפועל נצרת עילית.

הערב (שבת) שוחקו שני משחקים נוספים בלאומית. הפועל פתח תקוה עלתה למקום הראשון אחרי ניצחון 0:3 מרשים על עירוני ראשון לציון. מכבי אחי נצרת גברה בחוץ על הפועל רמת גן בתוצאה 1:2.

* בבית שאן הופסק משחק כדורגל בליגת הנערים בין הפועל המקומית לבין מכבי אחי נצרת ב', לאחר שמאמן נצרת סטר לשופט. בקול ישראל דווח כי המשטרה עצרה את המאמן והוא נמצא כעת בחקירה.

בני לוד-הפועל באר שבע 1:0

האצטדיון בלוד אירח את המשחק המרכזי של המחזור. האורחים מהדרום הגיעו לאחר הפסד מפתיע לנצרת עילית, ורמת הלחץ הייתה בשיאה. במועדון החלו לדבר על כך שבמקרה של הפסד קיימת האפשרות כי המאמן מרקו בלבול יגיד שלום. אבל האדומים מהנגב ניצחו כמו גדולים לבסוף עם 0:1 קטן-ענק, משער של חנן פדידה בדקה ה-22.

ייתכן שהדריכות האדירה שבני לוד הייתה בעוכריה, שכן שלמרות שהגיעה למספר מצבים במהלך המשחק, לא הצליחה לנצל אותם וירדה מנוצחת לבסוף.

אלא שהאירועים המעניינים והמרתקים לא היו קשורים לכדורגל והתרחשו לקראת סוף המשחק. זה התחיל עם כרטיס צהוב שני לכובש השער של באר שבע, חנן פדידה, שהשאיר את חבריו בעשרה שחקנים בדקה ה-85. לאחר שלוש דקות ארנסט אטצ'י, שחקנה של הזר של בני לוד, ספג אדום בעקבות עבירה חמורה, אלא שאטצ'י הזועם ברדתו מהמהגרש, תפס בחולצתו של יניב אלול מבאר שבע וגרר אותו על המגרש בברבריות ופראות. גם אחרי שיצא מתחומי המגרש המשיך אטצ'י להתפרע. לאחר הפסד ירדה בני לוד מקום, למקום השני. באר שבע, לעומתה טיפסה למקום החמישי.

מאמן בני לוד, מישל דיין, אמר בסיום: "זה מעשה מביש, מה שאטצ'י עשה. לא צריך לדבר על זה יותר מדי, אנחנו נטפל בזה במסגרת המועדון. הוא ייענש".

אחרי המשחק התגודדו אוהדי ב"ש מחוץ לחדרי ההלבשה וקראו לאלונה ברקת לפטר את בלבול. כשיצאה ברקת שרו לה האוהדים "אותנו לא קונים בגול". מי שהתעצבן מהאוהדים היה מנכ"ל הקבוצה שצעק להם "תתביישו לכם, אתם לא מבינים כדורגל", שוטרים שנכחו במקום מנעו מהעימות להפוך פיזי.
אחרון יצא מרקו בלבול שזכה למטר קללות מהאוהדים וכמובן, לקריאות התפטרות. בלבול הזדקק לליווי משטרתי כדל לעזוב את המתחם, וכל זאת לאחר ניצחון מאוד חשוב של הקבוצה.

יניב אלול, שהיה מעורב בקטטה קשה עם ארנסט אטצ'י, אמר: "הופתעתי מהעוצמה בה הוא תקף אותי, מאחר ושיחקנו פעם ביחד בבני יהודה. מישל דיין אמר לי שהוא ייענש בחומרה. אני חושב שצריך להרחיק אותו לעשרה משחקים לפחות".

הפועל חיפה-הפועל עכו 0:1

בקרית אליעזר נפגשו שתי קבוצות שמאוד רצו לצאת לדרך חדשה. בסופו של דבר המקומיים, השיגו ניצחון רביעי בחמשת משחקיהם הביתיים. עדן בן בסט, שחזר להרכב לאחר שכבש את שער היתרון הזמני בווינטר במחזור הקודם, הבקיע גם היום בדקה ה-74 והביא לשלומי דורה שלוש נקודות מצוינות. האדומים מהכרמל עלו למקום הרביעי בטבלה אחרי הניצחון.

מקרה משעשע התרחש בדקה ה-30 של המשחק, כאשר הממטרות בדשא החלו לפעול והרטיבו את השחקנים ההמומים, שניצלו את עצירת המשחק למספר דקות, להתרעננות קלה בצידי המגרש.

הפועל נצרת עילית - הכח עמידר רמת גן 1:0

למרות מיקומה בתחתית, יכולתה במשחקי הבית של הקבוצה מהצפון לא כל כך רעה, ומתוך ארבעה משחקים היא הפסידה רק משחק אחד.

לצערה הרב, היא פגשה קבוצה שנמצאת במומנטום טוב מאוד, הסגולים מווינטר. שער אחד של חמודי כיאל בדקה ה-36 עשה את ההבדל והסגולים חוזרים עם שלוש נקודות מתוקות לרמת גן. בעקבות הניצחון העפילה הכח, שכזכור, נשרה בעונה שעברה מליגת העל, למקום הראשון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 2:1

האורחים הגיעו למשחק בתקופה לא טובה, אחרי פתיחת עונה מצוינת. האוהדים, שכבר התרגלו לחלומות העלייה לליגת העל, לקחו קשה את הכישלונות האחרונים וההפסד להפועל פ"ת בשבוע שעבר אף גרם להם לדרוש את ראשו של המאמן שמעון הדרי. אפשר להניח שהניצחון הערב ברמת גן ירגיע את הרוחות ויכניס תנופה מחודשת לקבוצה מהגליל.

אמג'ד סולימן העניק יתרון סמוך למחצית (44) ומהראן ללה הגדיל את התוצאה (68). קובי חסן הצליח רק לצמק בתוספת הזמן עבור המארחת, שנמצאת עמוק במשבר, אם נקח בחשבון גם את התבוסה המחפירה לעכו במחזור האחרון.

הפועל פתח תקווה - עירוני ראשון לציון 0:3

הקבוצה מהאורווה ממשיכה את התקופה הטובה שלה, לאחר ניצחון החוץ במחזור הקודם, 1:3 על אחי נצרת, כשניצחה גם הערב, 0:3 בבית את עירוני ראשון לציון, ועלתה לראש הטבלה. זה לא היה פשוט כל כך למאחרים, לאחר שראשון נלחמה ושמרה על שיווין עד הדקה ה-70, אבל אז הגיע יניב לוזון, והעלה את פתח תקוה ליתרון.

מאותו רגע פתח תקוה נכנסה לטירוף, והוסיפה עוד שני שערים בטווח של 13 דקות: פטי נימבה כבש בדקה ה-78, ויניב לוזון השלים את החגיגה עם שער משלו בדקה ה-83, ופתח תקוה נראית מצויין, ואולי בדרכה בחזרה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully