וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר חוזר לק.פ.ר למשחק אחד

רגב גולדמן

29.11.2007 / 21:15

הקבוצה הלונדונית סובלת מסגל חסר ועל פי חוק החלוץ הישראלי עדיין רשום בה ויהיה חייב להתייצב. צה"ל דחה את תאריך הגיוס של השחקן

בן סהר צפוי ללבוש גם ביום שבת הקרוב את מדי קבוצתו ק.פ.ר במשחק החוץ נגד בלקפול, זאת למרות שאתמול (רביעי) דווח כי השחקן עבר חזרה לצ'לסי עוד לפני חודש ינואר. סהר, שהופתע לגלות שהוא מוזמן לסגל קבוצתו הישנה, המשחקת בליגת המשנה באנגליה, מחויב על פי חוקי הליגה להתייצב למשחק.

מאמנה של ק.פ.ר שוחח עם החלוץ ועם ראשי צ'לסי בנושא המשחק השבוע, ואמר להם: "אנחנו צריכים את בן לסגל במשחק הקרוב, יש לנו שחקנים פצועים ובן הוא עדיין שחקן שלנו". בצ'לסי הופתעו מאוד מהמהלך נוכח העובדה שבשבועות האחרונים בן כלל לא היה בסגל של ק.פ.ר.

לאחר התייעצות של המנהל המקצועי של צ'לסי יחד עם משפחתו של סהר והיועצים המשפטיים של הקבוצה, הוחלט כי למרות שאתמול חזר השחקן להתאמן בצ'לסי, הוא יתייצב כנדרש למשחק החוץ של ק.פ.ר נגד בלקפול.

בסביבתו הקרובה של סהר מסרו כי על פי חוק הוא מחויב לעמוד לרשותה של ק.פ.ר בכל רגע שיידרש לכך, וזה מה שהוא אכן יעשה. כעת טרם ברור האם יחזור בן לצ'לסי עוד לפני פתיחת מועד חלון העברות בינואר, על מנת לצבור דקות משחק בקבוצת המילואים של צ'לסי, או שעליו להישאר זמנית בק.פ.ר.

בשבוע הבא אמור היה סהר לחזור לארץ ליום אחד על מנת להתגייס לצבא, ולחתום על דחיית השירות שלוש שנים. בעקבות התהליך אותו החלה לפני כשנתיים משפחתו של בן, שבמסגרתה הוא ישרת בקונסוליה באנגליה ולא בישראל, החליטו שלטונות צה"ל להתחשב בבקשתה של המשפחה ולדחות את תאריך הגיוס עד תחילת חודש אפריל.

משפחתו של סהר מקווה כי עד אז יעבור בכנסת החוק של ספורטאים מיוחדים, אשר ישרתו בשגרירויות בחו"ל. הנושא אמור לעלות לועדה ב-24 לדצמבר, ואם יעבור, אמורה הכנסת להצביע בנושא זה בקריאה ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully