וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לדפראן וגלאגוו בפתיחת עונת הביאתלון

29.11.2007 / 19:12

האלוף האולימפי הצרפתי ניצח במירוץ ל-20 קילומטרים בפינלנד, בעוד שהגרמניה ניצחה במירוץ ל-15 ק"מ לנשים

עונת הביאתלון הארוכה יצאה היום (חמישי) לדרך בקונטיולאהטי שבפינלנד. מדובר בסבב גביע העולם שכולל 9 תחרויות ויימשך עד לאמצע מרץ 2008.

ביומה הראשון של התחרות בפינלנד התקיימו המירוצים הארוכים, 20 ק"מ לגברים ו-15 ק"מ לנשים. בכל אחד מהם, המתחרים עוצרים ארבע פעמים בדרך כדי לירות 5 כדורים. כל החטאה, גוררת איתה דקה שמתווספת לזמן של המתחרה והוכפת לקריטית במיוחד.

וינסנט דפראן הצרפתי, שזכה במדלית זהב במשחקים האולימפיים האחרונים בטורינו, זכה במירוץ הראשון לעונה בזכות 100 אחוזי הצלחה בירי. דפראן היה רק אחד משני ביאתלטים שסיימו את המסלול ללא החטאות והוא הקדים ב-23.6 שניות את הנורבגי הוותיק הלבארד האנבולד. זמנו הסופי של דפראן היה 51:25:20 דק'. מקסים טצ'ודוב הרוסי סיים שלישי, עם החטאה אחת בלבד. מיכאל גרייס הגרמני, מי שזכה בסבב גביע העולם בשנה שעברה, איכזב במירוץ כשהחטיא 4 פעמים וסיים במקום ה-25 בלבד, כשהוא רחוק בשלוש דקות וחצי מדפראן. מלך הביאתלטים, אולה איינר ביורנדאלן הנורבגי, התלונן על תקלות ברובה שלו כל היום וזה גם בא לידי ביטוי במירוץ עם 6 החטאות, שדירדרו אותו למקום ה-29.

אלופת הסבב לשעבר, מרטינה גלאגוו הגרמניה, הייתה אחת מארבע מתחרות שלא החטיאו במירוץ ה-15 ק"מ לנשים, מה שהוביל אותה לניצחון. גלאגוו הקדימה ב-6.7 שניות את טטיאנה מויסייבה הרוסיה, שגם היא לא החטיאה. סימון דנקינגר הגרמניה סיימה במקום השלישי, בהפרש של דקה מגלאגוו. אנדראה הנקל הגרמניה, שזכתה בסבב בעונה שעברה, סיימה במקום ה-17 בלבד בעקבות 3 החטאות ומי שאיכזבה אפילו יותר הייתה בת ארצה והאלופה האולימפית, קטי וילהלם, שהחטיאה ארבע פעמים וסיימה במקום ה-21.

מחר (שישי, 14:45 ביורוספורט) יתקיים בקונטיולהאטי הספרינט ל-7.5 קילומטרים לנשים, בו עוצרות המתחרות פעמיים לירי, כאשר כל החטאה גוררת סיבוב עונש של 150 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully