וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זומנתי לחקירה כי אני מוכר"

29.11.2007 / 17:43

הארי רדנאפ, מנג'ר פורטסמות', דיבר על מעורבותו בפרשת השחיתות אחרי ששוחרר ממעצר: "מה שסוכן עושה עם שחקן לא קשור אליי"

אחרי היממה הקשה שעברה עליו, מנג'ר פורטסמות', הארי רדנאפ, מדבר על התנהלות המשטרה בפרשת השחיתות החדשה שמסעירה את אנגליה. רדנאפ מספר שהוא היה "מאוד מודאג" בזמן פשיטת המשטרה על ביתו בשש בבוקר בנוכחות צלמי עיתונות, כאשר הטענות כלל לא היו קשורות אליו, לטענתו.

רדנאפ בן ה-60 היה בין חמשת העצורים החשודים שקשורים למרמה וניהול חשבונות לא תקין. גם מילאן מנדריץ', ששימש בתקופה הנחקרת יו"ר פורטסמות', נעצר על ידי המשטרה. מאמן פורטסמות' סיפר במסיבת עיתונאים כי אשתו התקשתה לדבר, בזמן שהוא כלל לא היה בביתו במשחק ליגת האלופות בגרמניה.

רדנאפ הוסיף כי הוא מתקשה להסביר מדוע הוא מקבל את היחס הזה בעוד החקירה אמורה להתמקד בתשלומים שבוצעו על ידי סוכן שחקנים. על כך אמר: "מה שסוכן עושה עם שחקן לא קשור אליי. אני עדיין מרגיש כי זומנתי מכיוון שאני אדם מוכר. אני מוסיף עניין לחקירה הזו".

המאמן הותיק סיפר כי הוא קרא לשחקניו לפגישה שבה היה "לגמרי פתוח", כהגדרתו, לגבי התמשכות החקירה. "כל השחקנים אמרו לי שהם רוצים את הטלפון של הסוכן מכיוון שהם לא שמעו על סוכן שמשלם לשחקן", הוסיף בגיחוך. למרות זאת סיפר רדנאפ כי משפחתו שבורה מהמצב ושאלה אותו מדוע הסיפור היה צריך להגיע לתחום הציבורי בעוד הוא אינו מעורב בפרשה.

גורמים נוספים שנעצרו בפרשה הם שחקן מצ'רלטון והשחקן הסנגלי הבינלאומי, אמדי פאייה, שהושאל לריינג'רס. החקירה עצמה מתרכזת במעברו של פאייה לפורטסמות' מאוקזר הצרפתית ומפורטסמות' לניוקאסל, מהלך שהתבצע על ידי סוכן השחקנים, ווילי מקיי.

פול מרטין, פרקליטם של רדנאפ וסטורי, מנהל פורטסמות', אמר: "החקירות לא קשורות בלקוחות שלי. הן עוסקות באנשים שונים לגמרי". הדובר של מנדריץ', הבעלים של לסטר, הדגיש כי "מנדריץ' ימשיך להציע את תמיכתו המלאה במשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully