וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: אין דרך חזרה

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

29.11.2007 / 13:55

המחזור האחרון בהחלט של העונה הסדירה ישוחק השבוע, ואחריו יוכרזו הבולים של סיום העונה וייגמרו כל הניחושים. במוקד: מיזורי-אוקלהומה

אז זהו זה, הגענו למחזור האחרון באמת של העונה הסדירה, מחזור שלאחריו (או, יותר נכון – 24 שעות לאחריו) יוכרזו הבולים של סיום העונה, וייגמרו הניחושים והספקולציות. מספר שאלות שמטרידות אותנו לפני תחילת המחזור: 1. האם קללת השתיים תכה בפעם השישית בווסט וירג'יניה? 2. האם צ'ייס דניאל יוכל להוריד את הקוף שנקרא הסונרס מהגב שלו? 3. האם מאט ריאן יכול לגרום להוקיס לבכות פעמיים? אז הנה מה שיש לנו בשבילכם השבוע.

מיזו הולכת על הריקוד הגדול

מיזורי (1) – אוקלהומה (9)

גמר הביג-12, שייערך בסן אנטוניו, מפגיש – שוב – בין מיזו, הקבוצה שמובילה את הדירוג, לבין הקבוצה היחידה שניצחה אותה. הפרס למיזו יהיה עלייה לגמר המכללות, הפרס לאוקלהומה יהיה הפיאסטה-בול. אין ספק שלמיזו יש יותר מה להפסיד, אבל הסונרס, עם המסורת שלהם – וברוב העונה גם היכולת – בהחלט קשו על המשימה. הימור שלנו – אנחנו הולכים על צ'ייס דניאל. תומר טוען שצ'ייס לא יפסיד פעמיים לאותה קבוצה, באותה עונה, רן לא יכול להצביע לאוקלהומה.


לואיזיאנה סטייט (7) – טנסי (14)

המאוכזבת הגדולה של המחזור שעבר, הקבוצה שאולי הראתה את הפוטבול הכי טוב במשך כל העונה, היא הטייגרס. את משחק האליפות הם כנראה יראו בטלוויזיה, אבל השוגר-בול הוא קרוב לבית. טנסי, מהעבר השני, בעוד עונה שבה ניצחה בבית והפסידה לגדולות בחוץ, תתקשה מול הטייגרס שיבואו עצבניים ונחושים לקחת את גמר ה-SEC, שייערך בג'ורג'יה דום. טנסי מובילה את הליגה בשמירה על הק"ב שלה (מקום ראשון בהרשאות סאקס), ויהיה מעניין לראות איך ואם יצליחו להגן על איינג' מפני גלן דורסי. הימור – לואיזיאנה סטייט, פשוט יותר טובים.


בוסטון קולג' (11) – וירג'יניה טק (6)

בפעם הקודמת שבה נפגשו, ידו של ריאן הייתה על העליונה, בזכות שתי דקות הרואיות שלו. הפעם מגיעים האיגלס למשחק אחרי ששברו את המומנטום השלילי שבו היו, וההוקיס טורפים כל קבוצה שמולם כבר חודש וחצי. יהיה מעניין לראות האם ריאן יוכל להתעלות על עצמו שוב גם בגמר ה-ACC, שייערך בג'קסונוויל. הימור שלנו – הוקיס. הברק לא מכה פעמיים (חוץ מבפוליטיקה), אז ריאן כן?


ווסט וירג'יניה (2) - פיטסבורג

עוד קבוצה שצריכה ניצחון קליל בכדי להגיע לגמר בלואיזיאנה. וייט וסלייטון היו אימתניים מול יוקון בשבוע שעבר, ופיטסבורג לא אמורה להיות זו שתעמוד ביניהם לבין הגמר. מצד שני, אם סטנפורד יכולה לנצח בדרום קליפורניה, ואפלצ'יאן סטייט יכולה לנצח באן ארבור, זה באמת יכול לקרות. הימור שלנו – זה לא יקרה. וייט וסלייטון עד הסוף.


דרום קליפורניה (8) – יו.סי.אל.איי

הטרויאנים ירצו לנקום בקבוצה שהרסה להם את חלומות האליפות בעונה שעברה, ועל הדרך להבטיח את מקומם ברוז-בול בפעם המיליון, מול הבוראינס הפצועים והחבולים, שכבר נער המגבות משחק שם בתפקיד הק"ב (הק"ב השלישי או הרביעי – אנחנו כבר לא ממש בטוחים) הדרך אמורה להיות סלולה. מצד שני, זה מריח כמו הפתעה. מצד שלישי, הקואלות נראים ממש טוב בחודש האחרון. מישהו אמר באנקר?


הוואי (12) - וושינגטון

קולט ברנאן וחבריו כבר מתחילים לחלום על BCS בול בינואק, וכל מה שהם צריכים זה לא למעוד בבית מול וושינגטון הבינונית. מצד שני, טיי ווילינגהאם כבר דפק קבוצה אחת מה-WAC (בויזי סטייט), ולא תהיה לו בעיה לדפוק עוד אחת. אה, כן, תהיה לו בעיה – קוראים לה ברנאן.

מי לוקח את הקקטוס בול?

אריזונה סטייט (13) - אריזונה

הקקטוס-בול קובע הרבה יותר לאריזונה סטייט, שעדיין יכולים לקבל אולי הזמנה ל-BCS בול אם ינצחו, ואם הטרויאנים יפסידו (מה שבוודאות לא יקרה) הם עוד עלולים לקחת את הפאק-10 וללכת לרוז-בול, שם לא היו מאז שהפסידו לבאקאייז ב-96. אבל לפני זה הם צריכים לנצח את היריבה הגדולה, שלא היו בבול מאז 98. הוויילד-קאטס רוצים זכאות לבול, ובשביל זה הם חייבים ניצחון על הסאן-דבילס. הימור שלנו – סטייט.


אורגון (17) – אורגון סטייט

ברוכים הבאים למלחמת האזרחים. השאלה הגדולה במשחק הזה היא האם מישהו מהברווזים יוכל לשים נקודות על הלוח בהעדרו של דיקסון. אם הם יוכלו, יש להם סיכוי מול סטייט, שנראים לא רע בכלל בחצי השני של העונה. אורגון סטייט יכולים לעבור את אורגון בדירוג הפאק-10 אם ינצחו, ובהתחשב בזה שהם עם ההגנה השניה בטיבה בחטיבה, זה נראה סביר. אורגון יכולה רק לחלום על ניצחון שלה מול הפסד של הסאן דבילס והטרויאנים, שייתנו לה את הרוז-בול, אבל הימור שלנו – זה לא יקרה. סטייט.


סאן דייגו סטייט – בריגהם יאנג (19)

אין סיבה שהקוגרס לא ימשיכו לעלות במעלה הדירוג, ולכו תדעו, עוד יש להם סיכוי קלוש (מאוד) להתברג בטופ-14 ולקבל אולי זימון לבול גדול.


משחק נוסף: ארמי - נייבי

מהיריבויות הגדולות והעתיקות במכללות, מפגיש המשחק הזה, באופן מסורתי, את שתי הקבוצות בשבת הראשונה של דצמבר, כשנייבי מובילים על ארמי בהפרש זעום של 51-49-7. נייבי הולכים לקחת את זה ולפתוח פער, ולהגיע לבול בפעם הרביעית ברציפות. בדרך הם יצטרכו לנקות את כל החרא שאולמרט, בוש ואבו מאזן השאירו להם במגרש באנאפוליס.

טוב, נתחיל בכך שהלילה (חמישי) משדרים לנו האנשים הטובים שבאי.אס.פי.אן את קרב המאכזבות מהביג-איסט בין ראטגרס ללואיוויל, ריי רייס נגד בריאן ברום – צפוי להיות מעניין. בלילה שבין שבת לראשון, נכון להיום, אנו אמורים לקבל את ווסט וירג'יניה שמנסה לעשות היסטוריה מול פיטסבורג. מה עם איזה משחק אליפות חטיבה, אתם שואלים? הסיכוי הכי טוב שלכם הוא לנסות לתפוס שידור דרך האינטרנט. המלצה שלנו – מיזו נגד אוקלהומה. שיהיה סופשבוע טוב לכולם, חוץ מלבוב סטופס, ושוב ד"ש חם ומעושן לידידנו בכנסת גלעד ארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully