וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל שלא היה קהל

29.11.2007 / 19:00

הפועל חולון של מיקי דורסמן ממשיכה לשקוע, לאחר שהפסידה 80:76 לגלבוע/עפולה במשחק ההשלמה ששוחק באולם ריק מקהל בחולון

הפועל חולון עדיין לא מצליחה להתאושש מאירועי החזיז במלחה לפני שבועיים וחצי. הזר המצויין שלה, טרה סימונס, אמנם חזר מארצות הברית, אבל נראה לא מפוקס, וכך גם הבעלים, מיקי דורסמן, שישב ליד הספסל אבל לא ניהל את המשחק. ואולי גרוע מכל, החולונים, שהפסידו ביום ראשון לבני השרון, 93:90, לא הצליחו לחזור למעגל הניצחונות עם הפסד ביתי 80:76, הערב (חמישי) לגלבוע/עפולה.

פתיחה טובה של הקבוצה הצפונית בראשותו של עמית בן דוד לא החזיקה מעמד לאורך זמן, וחולון, שאירחה את משחקה הראשון ללא קהל (מתוך שמונה), החלה להשתלט על המשחק, וירדה ביתרון 11 במחצית. חולון הוליכה כבר ביתרון 16, אבל גלבוע/עפולה חזרה לפרקט עם אנרגיות מטורפות ברבע האחרון, הפכה את התוצאה וכבר הובילה ב-6.

עמית תמיר החזיר את המארחים בשתי שלשות למשחק, אבל עמית בן דוד במשחק ענק לקח אחריות קלע את הנקודות הקובעות, וריבאונד ענק שלו העמיק את המשבר המתמשך של דורסמן וחולון, שתגיש ביום ראשון ערעור לאיגוד הכדורסל על העונש שקבעה ועדת המשמעת בעקבות אירועי החזיז במלחה. בחולון יש המאמינים שהקבוצה תוכל לארח בעוד שבועיים את מכבי תל אביב עם הקהל הביתי.

מהלך המשחק

עפולה פתחה טוב עם משחק מצויין של עמית בן דוד, שקלע 8 נקודות ברבע הראשון. טרה סימונס, שנעדר בשבוע האחרון מאז אירועי החזיז במלחה, עלה כבר ברבע הראשון ואז התעוררה חולון, ובעיקר בזכותו של אריק קמפבל, לקחה את היתרון ועלתה ליתרון. עפולה הצליחה רק לצמק לקראת סיום הרבע, שהסתיים בתוצאה 17:23.

טונג'י אווג'ובי הוריד את ההפרש ל-23:27, אבל אז מאליק דיקסון, שהשקיע את מירב האנרגיה ברבע הראשון בניהול המשחק, נזכר שהוא בעצם קלעי לא רע, ותפר שלשה גדולה. שתי הקבוצות התקשו למצוא את הטבעת והרבו לאבד כדורים. ריבאונד התקפי וסל של גור פורת, שבר את הבצורת של הצפונים, והחזיר אותם ל-25:31. סל של טוני וישהאם, ומתפרצת של חולון העלתה אותם ליתרון הגדול במשחק, 27:37, ופי ג'יי טאקר הוריד את הקבוצות למחצית, עם יתרון 29:40 לחולון.

גלבוע/עפולה המשיכה את המשחק המבולבל שלה, וסל ועבירה של אריק קמפבל העלתה את חולון ליתרון 30:45. למונט ג'ונס סוף סוף מצא את הסל עם שלשה גדולה, אבל מורן רוט החזיר בשלשה משלו. סימונס, שאמנם חזר לארץ, נראה לא ממוקד, המשיך להחטיא ולאבד, אבל הטבעה ענקית ביחד עם עבירה על אריק קמפבל קבעו את היתרון הגדול במשחק, 39:55. שלשה של ג'ונס החזירה את עפולה למשחק, וביחד עם ג'רמיין הול הצליחו הצפונים לצמק את ההפרש עד ל-10 בסיום הרבע השלישי.

ג'ונס עלה עם הרבה אנרגיות והוריד את ההפרש ל-8 בפתיחת הרבע האחרון, ושבע נקודות רצופות של בן דוד, השוו את התוצאה, 63:63. סל ועבירה של אווג'ובי העלה את גלבוע/עפולה ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון, ושלשה ענקית של יבזורי השלימה ריצה של 4:20, והצפונים מובילים כבר ב-6. אבל אז הגיע עמית תמיר, ובשתי שלשות ענקיות שלו, השווה את התוצאה, 71:71. שלשה גדולה של חנן קולמן העלתה את גלבוע/עפולה ליתרון שלוש, וריבאונד עצום של בן דוד שלח את אווג'ובי לשתי זריקות מהקו שסגרו את המשחק.

סטטיסטיקה

עמית בן דוד במשחקו הגדול ביותר העונה, הוביל את קלעי גלבוע/עפולה עם 21 נקודות, ונעזר ב-17 נקודות של טונג'י אווג'ובי, 14 של ג'רמיין הול, 10 של למונט ג'ונס, 7 חשובות של חנן קולמן, 5 של אקינה איבקאווה, ו-3 נקודות של דגן יבזורי וגור פורת.

את חולון הוליך אריק קמפבל עם 18, פי ג'יי טאקר עם 11, טנוקה בירד 10, כריס ווטסון ועמית תמיר 7 כל אחד, טוני ווישהאם 6, מאליק דיקסון ומורן רוט 5 כל אחד, אבישי גורדון 4 וטרה סימונס 3 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully