וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מגה טרייד בין מינסוטה לטמפה ביי

29.11.2007 / 15:37

דלמון יאנג וג'ייסון בארטלט עומדים במרכזו של טרייד בן שישה שחקנים. טוני לה רוסה הודה בנהיגה בשכרות, טוריאלבה נשאר בקולורדו

מגה טרייד ב-MLB בין מינסוטה טווינס לטמפה ביי רייז. הטווינס מתקשים להשאיר אצלם את האס יוהאן סנטנה, אבל עדיין חושבים גם על שאר הקבוצה, וצירפו את מה שהם צריכים יותר מכל - תוספת כוח. דלמון יאנג, החובט הצעיר והמוכשר (אך שרוט) של טמפה ביי, עומד במרכזו של טרייד גדול ששולח למינסוטה בנוסף אליו את האינפילדר ברנדן האריס והאאוטפילדר ג'ייסון פרידי. טמפה ביי מקבלת את המגיש המוכשר מאט גארזה, את השורטסטופ ג'ייסון בארטלט ושחקן מהמיינורס.

יורביט טוריאלבה, התופס שהיה במרכז העניינים בתקופה האחרונה, חוזר לקולורדו. טוריאלבה כבר סגר במטס, אבל העסקה התפוצצה והוא חתם שוב ברוקיז לשנתיים תמורת 7 מיליון דולר (3.5 מיליון לעונה). זהו דיל פחות טוב ממה שהיה מקבל בניו יורק (14.4 מיליון לשלוש שנים).

בתחילת העונה מת המגיש של סט. לואיס, ג'וש הנקוק, בתאונת דרכים, כשהיה, כנראה, תחת השפעת אלכוהול. מסתבר שהדג מסריח מהראש, וטוני לה רוסה, מאמן הקרדינלס, הודה בנהיגה בשכרות. לפני שמונה חודשים נתפס לה רוסה ישן במכוניתו ברמזור אדום כשהוא מדיף ריח אלכוהול. הוא יעבור טיפול גמילה וירצה 50 שעות של עבודות למען הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully