וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל חופים: נתניה תארח את מוקדמות אליפות אירופה

אחרי ההצלחה של טורניר היהלומים שהתקיים בקיץ, נבחרה העיר לארח את המשחקים. מריים פיירברג, ראש העיר: "תהיה חוויה מדהימה"

איגוד כדורגל החופים הכריז היום (חמישי) כי העיר נתניה נבחרה לארח את מוקדמות אליפות אירופה בענף, אחרי שנתניה הגישה במהלך חודש ספטמבר את מועמדותה לארח את המשחקים.

השנה שינתה פיפ"א את נוהל התחרויות באירופה כדי לאפשר לחובבים נוספים ליהנות מהספורט שהפך להיות דומיננטי בקרב מיליונים ברחבי העולם. השנה השנה יחולקו 16 הנבחרות של אירופה, ובהם נבחרת ישראל, לשני בתים בני שמונה קבוצות.

בין הנבחרות המשתתפות במפעל נמצאות פורטוגל (אלופת אירופה), צרפת, ספרד, איטליה, נורבגיה, שוויץ, טורקיה. ישראל, רוסיה, יוון, אוקראינה, צ'כיה, גרמניה הולנד, אנגליה ופולין. בכל אחד מהבתים יתקיימו שלושה סבבים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה לכדורגל חופים. בסוף שלושת הסבבים יעפילו ארבע נבחרות מכל בית לאליפות אירופה.

יש להזכיר כי טורניר היהלומים שהתקיים בקיץ האחרון קצר שבחים רבים על הארגון והספורטיביות, שהביאו את אריק קאנטונה לחזור לאחר שנתיים של פרישה לחזור ולשחק. אגב, ההתאחדות הצרפתית בראשות האחים קאנטונה, היו הראשונים לתמוך בקיום הטורניר בנתניה לאחר שניהנו מהאירוח המוצלח בקיץ שעבר. גם משרד התיירות הבטיח לעירייה כי במידה ותזכה העיר לארח את המפעל היוקרתי, ידאגו במשרד לשווק חבילות תיירות אטרקטיביות לתיירי הספורט שילוו את הנבחרות שלהם.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר אמרה: "אני גאה ומאושרת שנפלה בחלקנו הזכות לארח את המפעל היוקרתי ועוד ביום כל כך חשוב בהיסטוריה הישראלית. אני בטוחה שלחובבי הספורט בישראל בכלל ובנתניה בפרט צפויה חוויה מדהימה במסגרת חגיגות ה–80 לעיר נתניה ו–60 שנה למדינת ישראל".

ויקטור סרוסי, מחזיק תיק הספורט ושחקן נבחרת ישראל בעבר: "כולי צמרמורת למשמע ההודעה המרגשת. בכל שנותיי בעיר לא זכור לי אירוע ספורטיבי כל כך משמעותי ואני גאה ומאושר בהודעה משמחת זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully