וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-כפ"ס: אוחנה שוב חוזר לכור מחצבתו

מאמן הירוקים, שמעוניין בדובב גבאי, מגיע לטדי למשחק נגד בית"ר. קורנפיין הכחיש כי יצא לברזיל לסגור את המשך חוזהו של רומולו

בית"ר ירושלים סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה למשחק (שבת, 19:30) בטדי נגד הפועל כפר סבא. תומר בן יוסף הפצוע יצטרף לברק יצחקי ויחמיץ את המשחק. שאר הפצועים: עידן טל, אבירם ברוכיאן ויואב זיו החלימו ויהיו כשירים. האווירה באימון הייתה מצוינת וניכר כי בקבוצה מאד שמחים על הזיכוי בבית הדין של ההתאחדות, שיאפשר לאוהדים להגיע למשחק וגם למשחק הבית הבא, נגד הפועל תל אביב. בבית"ר לא מקלים ראש בקבוצה של אלי אוחנה, כשהמאמן יצחק שום התייחס ליכולות ההתקפיות של הכפר סבאים בהכנות למשחק.

לגבי ההרכב, שום מתלבט אם להמשיך עם אותו הרכב שניצח בנתניה או לתת מקום לקשר יצירתי כברוכיאן או מירוסביץ'. ממה שמסתמן כעת נראה כי ברוכיאן ומירוסביץ' ימתינו להזדמנות שלהם על הספסל.

בהתקפת הקבוצה התפנה מקום, בעקבות הפציעה של יצחקי חסר המזל, שאמנם לא יזדקק לניתוח בשרירי הבטן, אך ייאלץ להמתין עד אחרי פגרת החורף להחלמה מלאה. הפציעה הזאת תמנע כנראה מיצחקי לצאת לאירופה בחלון ההעברות הקרוב. על המקום של יצחקי ייתחרו טוטו תמוז, שכבש השבוע בגביע הטוטו ועמית בן-שושן שבישל לו. האחרון חוזר גם הוא לכושר מצוין ועל פי האימון המסכם נראה כי הוא זה שיזכה בחולצת ההרכב. חן עזריאל ייהנה גם הוא מהרוטציה. מקומו של רומולו המצוין מובטח ובמשחק נזכה למאצ' אפ מעניין בינו לבין סמואל יבואה, שאף הוא כבש 7 שערים בליגה.

מנכ"ל בית"ר, איציק קורנפיין, הכחיש היום ברדיו ירושלים, שמטרת נסיעתו לברזיל היא כדי לסגור על המשך חוזהו של רומולו. מהלך כזה צפוי לעלות מעל 2 מליון דולר ויאלץ לעבור את אישורו של גאידמק. קורנפיין התארח במועדון הפאר סאו פאולו, צפה במשחק ופגש את סגן נשיא המועדון. במהלך שהייתו בברזיל הניח קורנפיין יסודות לקשרים, שיכולו לעזור לו בעתיד להביא שחקנים. קורנפיין קיבל מספר לא קטן של הצעות לשחקנים על ידי סוכנים. אחת מהן דיברה על מגן קבוצת קוריטבה, פאוליניו. גורם בבית"ר מסר כי אף אחת מההצעות אינה קונקרטית כרגע.

דרק בואטנג התייחס למשחק באתר הקבוצה ואמר: "אנחנו מאוד מרוכזים לקראת המשחק, הוא מאוד חשוב לנו. יהיה עוד הרבה משחקים העונה ואנחנו מוכנים להכל, התכוננו מאוד קשה למשחק ואנחנו מוכנים אליו. כל קבוצה מתאמצת יותר נגד בבית"ר ובטח שבטדי. כפר סבא קבוצה טובה עם מאמן טוב ושחקנים טובים. אנחנו רוצים להגן על תואר האליפות ונעשה הכל בשביל לנצח אותם. אני ממש שמח שהקהל יהיה לצידנו במשחק הקרוב, זה מאוד אכזב אותי שחשבתי שנשחק ללא קהל. אנחנו משחקים עם יותר ביטחון עצמי עם הקהל בטדי".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלבארז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל, גל אלברמן,מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, רומולו.

סיכויים גדולים שאגבור ישוחרר

בהפועל כפר סבא עדיין לא הודיעו לחלוץ הקמרוני יוליוס אגבור שהוא משוחרר מהקבוצה, אבל הסיכויים שישוחרר בחודש ינואר הם סבירים. אגבור לא שותף במשחק האחרון בו ניצחה הקבוצה בביתה את מ.ס אשדוד (3:1). בקבוצה היה מי שאמר השבוע: "אנחנו נמצאים בתקופה מצויינת, שני ניצחונות רצופים על אשדוד ונתניה. אוחנה לא צריך לשנות הרכב מנצח". אגבור שלא זוכה לדקות משחק רבות כבש העונה שער אחד ובישל שניים. לא מן הנמנע שאוחנה ייתן לו הזדמנות להוכיח את עצמו עד ינואר.

המאמן מחפש בשלב זה חלוץ, זאת בהנחה שההחלטה לשחרר את אגבור בינואר לא תשתנה. אחד המועמדים להצטרף לקבוצה הוא חלוץ מכבי פתח תקוה, דובב גבאי. החלוץ מבוקש גם במכבי הרצליה והפועל חיפה. בשלב זה, הלוזונים הבהירו לו שהוא לא משוחרר מהקבוצה. אם עומר גולן ישוחרר מפתח תקוה ובמקומו יוחתם חלוץ אחר, ייתכן והעסקה תצא לפועל.

מאור מליקסון עלה וירד מהפרק, זאת לאחר שרוני לוי שוחח עם אלי אוחנה והבהיר לו שבשלב זה הוא לא משחרר אף שחקן מהסגל. מליקסון לא זוכה לדקות משחק בחיפה, ורק במהלך החודש הבא, לאחר שיחה נוספת עם לוי, יובהר לו מעמדו בקבוצה. לוי הבהיר להנהלת חיפה כי מבחינתו כל שחקני הקבוצה יישארו בסגל, אלא אם כן אחד השחקנים יתעקש לעזוב.

לאחר הניצחון הראשון שהשיגה העונה, בפועל כפר סבא מאמינים שתוצאה טובה בטדי מול בית"ר ירושלים, תעלה את רף הציפיות מחניכיו של אלי אוחנה. המאמן, מצדו, מתרגל באימונים את ההרכב שניצח בשני המחזורים האחרונים ואין לו כוונה לשנות מערך. המגן עופר טלקר נפצע באימון, אבל יהיה כשיר למשחק ויפתח על הספסל.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזלבאש; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, אבי כנפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully