וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-מכבי חיפה: רפאלוב וחרזי תורגלו בהרכב

ארבייטמן ואפק לא התאמנו למשחק. רוני לוי: "אנחנו זקוקים להמשכיות". חרזי: "עדיין לא החלטתי לפרוש". סגל מלא לרשותו של פרדי דוד

קשר מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, יחזור כנראה בשבת להרכב במשחק החוץ נגד מכבי הרצליה. באימון ביום חמישי, תירגל רוני לוי את רפאלוב, שויתר על החולצה מספר 10, בהרכב הראשון במקום עומרי אפק הפצוע שלא התאמן. כמו כן, לוי ישב עם רפאלוב והציג לו את נתוני דקות המשחק שלו מהעונה, כמו שעשה עם שלומי ארבייטמן לפני שבוע.

שלומי ארבייטמן עצמו לא התאמן וספק אם ייכלל בסגל. אייל משומר התאמן אבל הוא עדיין סובל מפציעה בירך האחורי. רוני לוי תירגל את אלון חרזי בהרכב, גם בגלל שביעות הרצון ממנו מבחינה מקצועית. חרזי גם יענוד את סרט הקפטן במשחק הקרוב.

פיטר מסיללה עדיין סובל מרגישות בקרסול, אבל היא לא תמנע ממנו לפתוח בהרכב. המאמן רוני לוי אמר לקראת המשחק: "מכבי הרצליה זאת קבוצה מסוכנת מאוד בחלק הקדמי. זה משחק חוץ קשה מאוד, ואנחנו רוצים לגלות המשכיות. אני מקווה מאוד שננצח שם". המאמן הכחיש כי הוא מנהל מגעים להארכת חוזהו. "כשיגיע הזמן, נדבר על כך", אמר.

חרזי התייחס למעמדו המקצועי בקבוצה ואמר לפני האימון: "מה שחשוב זה המשכיות, אם לא תהיה המשכיות מבחינה אישית זה לא טוב. בסוף העונה אשב עם הקבוצה ועם רוני ואם ירצו שאמשיך עוד עונה, אעשה את זה בשמחה. עדיין לא החלטתי לפרוש".

לקראת המשחק מול הרצליה אמר המגן: "בעונה שעברה הושפלנו בבית 4:0. העונה המטרות שלנו שונות. אחרי פתיחת עונה צולעת אנחנו רוצים לסיים את העונה כמה שיותר גבוה. זאת קבוצה עיקשת, ננסה להיות כמה שיותר טובים".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, ג'ובאני רוסו, רנאטו; יניב קטן.

מרגישים את חום התחתית

במכבי הרצליה מרגישים את לחץ התחתית, ויודעים שאלמלא כושרן הרע של התל אביביות, הקבוצה היתה עלולה להימצא מתחת לקו האדום. בשבת (17:00) יפגשו שחקניו של פרדי דוד את מכבי חיפה, שתגיע לבונבוניירה עם שני ניצחונות רצופים והרבה ביטחון עצמי. סגל מלא עומד לרשותו של פרדי דוד, אך גם מאמן הרצליה מודע לעובדה שבבית, שחקניו מתקשים לייצר נקודות, ומלבד הנקודה שחילצו ממכבי פתח תקוה, הקבוצה רשמה בבונבוניירה רק הפסדים.

ביום חמישי ערך דוד לשחקניו אימון טקטי ארוך, ובו דגשים למשחק ההגנה וההתקפה של הקבוצה. מתוך מגמה לדחוף את הקבוצה קדימה, ולהביא יותר קהל מקומי למגרש, יצאה הנהלת הקבוצה במבצע בו כל רוכש כרטיס יזכה לשובר הנחה ברשת מסעדות ספגטים.

הרכב משוער: איתמר ניצן, מטייה מורץ, מרסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה, מהרן ראדי, דייהו דייויס, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים, אסף קריספיס, סעיד מקאסי.

עדכון ראשון: 12:10, 29/11/07
עדכון אחרון: 09:30, 30/11/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully