וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה העיקרית היא להגיע לגמר"

29.11.2007 / 10:47

אברהם גרנט מכוון גבוה לאחר ה-0:4 על רוזנבורג: "אני מקווה שנעשה את זה עוד השנה". בניטז מתכחש למשבר עם הבעלים אחרי פורטו

וידאו: רויטרס. עריכה ותרגום: יאיר דניאל

אברהם גרנט עדיין נפעם מהניצחון הענק בנורבגיה אמש (רביעי) 0:4 על רוזנבורג, כשאת מירב המחמאות מקבל החלוץ מחוף השנהב, דידייה דרוגבה, שכבש צמד. גרנט שיבח את דרוגבה ואמר עליו: "דידייה הוא חלוץ טוב מאוד, זה קל עבורו לכבוש כאשר אנחנו מעבירים את הכדור טוב ויוצרים מצבים".

הכחולים שהעפילו סופית לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית ב' נתנו תצוגה משכנעת, כאשר מלבד דרוגבה שפתח את מסכת השערים, הצטרפו אליו גם אלכס וג'ו קול שחוררו את הרשת. גרנט הוסיף: "שיחקנו כדורגל מצוין, הבקענו ארבעה שערים ויצרנו מצבים רבים, אך הדבר החשוב ביותר הוא שהעפלנו לשלב הבא כשנשאר עוד מחזור אחד, בייחוד מאחר ואיבדנו נגדם שתי נקודות במשחק הראשון. קפאתי במחצית הראשונה אך התחממתי בלב".

גרנט לא התלהב מהניצחון בלבד, אלא גם מהיכולת המשתפרת של צ'לסי: "אנחנו לא רק מנצחים משחקים אלא משחקים טוב יותר ממשחק למשחק, הטקטיקות נכונות ואנחנו משחקים כדורגל התקפי. חוץ מזה, אנחנו גם בעמדה טובה בליגה".

המאמן הישראלי גם פוזל לעבר גמר ליגת האלופות במוסקבה, ואמר: "יש עוד דרך ארוכה עד חודש מאי וצ'לסי אף פעם לא הייתה בגמר. זו אחת המטרות שלנו, אולי המטרה העיקרית, מאחר ואנחנו רוצים להיות מועדון גדול. אנחנו נעשה את זה, ואני מקווה שזה יהיה השנה".

הבלם ג'ון טרי סיכם גם הוא את המשחק: "פתחנו טוב מאוד, כבשנו שער מוקדם שהרג אותם. רוזנבורג השיגה תוצאות יפות בבית והצליחה להפתיע לא מעט אנשים. ידענו שזה הולך להיות קשה, אבל עשינו את העבודה".

בניטז: "אין לי שום בעיות עם הבעלים"

"טורס שמר את רפא באירופה - ואת עבודתו", מנצנצת הבוקר כותרת ה"סאן" הלונדוני בעקבות הניצחון הענק של ליברפול 1:4 על פורטו. את מרבית הקרדיט לניצחון באנפילד לקח פרננדו טורס שכבש צמד, ובכך דחה בלפחות שבוע את הדיבורים על כך שמאמנו, רפא בניטז, יסיים את הדרך בליברפול אחרי שהסתכסך עם בעלי הקבוצה.

בניטז עצמו התחנף לקהל מיד עם סיום המשחק, כשאמר: "ראשית אני רוצה להודות לכל הקהל שלנו, הם ראויים לתוצאה הזו, זה היה בשבילם". את המחלוקות עם הבעלים שלו, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, הכחיש בניטז כששאמר: "אין לי שום בעיות אישיות עם הבעלים או עם אף אחד. הם רוצים את הטוב ביותר עבור הקבוצה, וכך גם אני. אנחנו נדבר וננסה ללכת קדימה.

"מישהו שאל אותי אם הימים האחרונים היו קשים, אבל זה לא היה ממש ככה. אין לי שום בעיות עם טום היקס וג'ורג' ג'ילט. דיברנו על העתיד של המועדון אבל לא כעסתי, רק מעט הופתעתי מכיוון שאני מנסה לשפר את המועדון".

השער שכבש סטיבן ג'רארד בבעיטת עונשין מ-11 מטר שש דקות לסיום הפך אותו רשמית לכובש המצטיין של ליברפול באירופה עם 22 שערים. על כך אמר הקשר האנגלי שהשתמש בקלישאה הידועה: "זה רגע של גאווה בגלל האיכויות של מייקל, אבל זה לא אני, זו כל הקבוצה". המשימה הבאה של ליברפול תהיה לנצח במארסיי, כאשר ניצחון כזה יבטיח להם בוודאות את המקום בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully