וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: חם ומגניב

יניב בינו

29.11.2007 / 4:14

המוליכה, לאנוס, דרסה 0:4 את חימנסיה במחזור הלפני אחרון. טיגרה ניצחה 1:2 את בוקה, הוציאה אותה מהמירוץ, והשאירה לעצמה סיכוי

הדרמה בליגה הארגנטינאית לא עוצרת מלכת והלילה (בין רביעי לחמישי) קיבלנו עוד פרק אדיר בה. כזכור, המירוץ המטורף לאליפות האפרטורה השאיר לאחר 17 מחזורים את לאנוס המפתיעה, טיגרה, המפתיעה עוד יותר, ואת בוקה ג'וניורס המאכזבת. שני משחקים נערכו הלילה במסגרת המחזור הלפני אחרון כשאחריו נותרו, לא להאמין, רק לאנוס וטיגרה במירוץ.

במשחק הראשון, אירחה טיגרה, שרק עלתה העונה מהליגה השנייה, את הצהובים כחולים של רוסו. למרות שנלקעה לפיגור כבר בדקה השמינית משער של קפטן בוקה, מרטין פארלמו, הרי שחניכיו של קאניה לא אמרו נואש, הפכו את התוצאה משערים של ליאנרדו לאזארו (71) ומרטין מורל (76) כדי לנצח 1:2 ולהשאיר את עצמה בתמונת האליפות. הפסדה השני הרצוף של בוקה הוציא אותה סופית מהמירוץ.

מאוחר יותר עלתה לאנוס לכר הדשא בביתה וגרפה ניצחון ענק, 0:4 על חימנסיה לה פלאטה החלשה. לוקאס רמון אלסאנדריה (36 ו-51), דייגו ואלרי (55) ובניטז (87) כבשו.

במחזור הסיום שייערך ביום ראשון, תצא לאנוס, ללא פחות מאשר אצטדיון הבומבונרה של בוקה ג'וניורס, שתרצה לקלקל לה את החגיגות. תיקו יספיק ללאנוס לזכות באליפות ענקית, בעוד שטיגרה, שתתפלל להפסד של המוליכה, תהיה חייבת לנצח בחוץ, במשחק לא קל, את ארחנטינוס ג'וניורס.

במידה וטיגרה תנצח ולאנוס תפסיד, הרי שלשתי הקבוצות יהיו 37 נקודות. במצב של שוויון נקודות, ייערך משחק אליפות, 48 שעות לאחר סיום הליגה הסדירה. כזכור, רק לפני שנה הסתיימה העונה במשחק אליפות שכזה, בו גברה אסטודיאנטס על בוקה וזכתה באליפות אחרי 23 שנים עקרות.

נראה שהמשבר של בוקה, מאז עזב אלפיו באסילה בתחילת אפרטורה 2006 לטובת נבחרת ארגנטינה, לא חלף. מאז שנטש, לא הצליחה הקבוצה, שזכתה בשני תארים רצופים בתקופתו, לזכות באליפות נוספת תחת ידיהם של ריקרדו לה וולפה ומיגל אנחל רוסו. כזכור, בקלאוסורה 2007 הייתה זו סן לורנצו שהניפה את הצלחת. בין אם זו תהיה לאנוס, בין אם זו תהיה טיגרה, שתצהל בסיום, הרי שאפרטורה 2007 תיחשב לאחת העונות היותר בלתי צפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully