וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זבנג וגמרנו, גרסת ריקי וויליאמס

28.11.2007 / 22:24

אחרי שש נשיאות בלבד סיים הרץ של מיאמי את העונה בשל פציעה. גם קולווין בחוץ, ארקנסו מעוניינת בקיפין, אין החלטה בעניין הנרי

הפארסה הקרויה ריקי וויליאמס רשמה היום (רביעי) פרק נוסף בסדרה המכובדת שלה. לאחר שנשא את הכדור שש פעמים בלבד, נפצע וויליאמס בחזהו, קרע שריר וייעדר תקופה ארוכה מהמגרשים. רק בעוד יותר מחצי שנה צפוי תהליך השיקום שלו להסתיים. וויליאמס חזר למיאמי לאחר השעיה של עונה וחצי מהמגרשים, שותף במשחק ההפסד לפיטסבורג 3:0 ביום שני וסיים את העונה.

שחקן אחר, משמעותי בהרבה, שלא יראה מגרש העונה הוא הליינבקר של ניו אינגלנד פטריוטס, רוזוולט קולווין. קולווין נפצע במשחק הניצחון 28:31 על פילדלפיה ברגלו, או בידו, תלוי את מי שואלים. כי אם שואלים את ביל בליצ'יק, התשובה, כרגיל, מעורפלת ומוזרה. "זה מה שאמרו, שהוא נפצע ברגל? אז בואו נשאיר את זה ככה", אמר בליצ'יק, למרות שקולווין נראה מטופל בידו. בכל מקרה, התופס הותיק טרוי בראון הוחזר לסגל הפעיל של הקבוצה.

אחרי שנה אחת בלבד כמאמן ראשי ב-NFL, עשוי ליין קיפין להתמנות כמאמן מכללות. על פי דיווחים, ארקנסו מעוניינת בקיפין, שהשמועה מדברת על כך שהוא לא מרוצה באוקלנד. קיפין התמנה לריידרס לאחר תום העונה שעברה, ונכון לעכשיו הקבוצה עומדת על מאזן של 8:3 תחתיו.

עדיין אין החלטה בעניינו של טראוויס הנרי, הרץ האחורי של דנבר. הנרי, שפיזר את זרעו בכל הגלקסיה ואת משכורתו בין כל ספקי הסמים האפשריים, עלול לקבל עונש הרחקה לעונה שלמה מה-NFL, לאחר שהפר את חוקי הליגה. נכון לעכשיו, לא החליט הקומישינר רוג'ר גודל האם להפעיל את עונש התנאי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully