וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין זיכה את בית"ר

28.11.2007 / 22:09

קבע כי הקבוצה אחראית להתנהגות אוהדיה בדקת הדומיה לזכר רבין, אך לא ניתן להענישה. ההתאחדות: "ביה"ד נתלה בסעיפים משפטיים יבשים"

בית הדין העליון של התאחדות קיבל הערב (רביעי) את ערעורה של בית"ר ירושלים על עונש הרדיוס שקיבלה בעקבות קריאות הבוז בקרית אליעזר לפני מספר שבועות, וזיכה אותה מכל אשמה.

כזכור, לפני שריקת הפתיחה, במשחקה מול מכבי חיפה, הוכרזה דקת דומיה לזכר ראש הממשלה יצחק רבין. אוהדי בית"ר הגיבו בשריקות בוז צורמות ובית הדין העניש את הקבוצה בשני משחקי רדיוס. הקבוצה ערערה לבית הדין העליון שהערב זיכה אותה כאמור.

הזיכוי התקבל במורת רוח בהתאחדות לכדורגל. בתגובה הרשמית נמסר שההתאחדות מכבדת את ההחלטה אך מצטערת עליה. "לצערנו, בית הדין העליון שהינו גוף עצמאי ובלתי תלוי בחר להיתלות בסעיפים משפטיים יבשים, במקום לבחון בצורה מקיפה תופעות מכוערות של אלימות והתנהגויות פסולות במגרשים" הוסיפו בהתאחדות וציינו את העובדה, שההחלטה המקלה באה דווקא בעיתוי סמלי, בו מואשרת בכנסת בקריאה טרומית הצעת החוק למניעת אלימות.

מנגד, בקבוצת בית"ר ירושלים הביעו סיפוק רב מההחלטה. בקבוצה הזכירו הערב את מה שטענו מאז שהחלה הפרשה: "לא היה שום בסיס להעמיד אותנו לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully