וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ נעצר ושוחרר בערבות

29.11.2007 / 9:16

מנג'ר פורטסמות' שנחקר במשטרה בחשד לקשר לפרשת שחיתות חדשה באנגליה אמר עם יציאתו: "אני לא קשור באופן ישיר לחקירה"

מנג'ר פורטסמות', הארי רדנאפ, שנעצר אמש בחשד לקשר למקרי שחיתות בכדורגל האנגלי, שוחרר בערבות אחרי שעבר תשאול. פרט לרדנאפ, נעצרו אמש (רביעי) גם המנהל הביצועי של פורטסמות', פטר סטורי, שחקן ריינג'רס, הסנגלי הבינלאומי אמדי פייה ומילאן מנדריץ', יו"ר לסטר, המעורב אף הוא בפרשה עוד מתקופתו בפומפי. החשדות הן בדבר קשר במרמה וניהול חשבונות לא תקין.

העצורים הם חלק מהחקירה המתמשכת סביב השחיתות במשחקי הכדורגל באנגליה. על פי התקשורת הבריטית, גם סוכן השחקנים הסקוטי, ווילי מקיי, נמצא ברשימת העצורים. מקיי היה האחראי להעברתו של פייה ב-2005 מפורטסמות' לניוקאסל תמורת 2 מיליון ליש"ט. מנדריץ' קשור לפרשה מימיו כיו"ר פורטסמות', ובתקופתו פייה עבר למגפייז.

רדנאפ אמר לאחר שחרורו: "השבתי על השאלות כדי לעזור למשטרה. אני לא קשור באופן ישיר עם החקירות שלהם. הם צריכים לעצור אותך כדי לדבר איתך. אני חושב שזה סוף הסיפור".

המשטרה הבריטית סירבה לציין את שמות העצורים, אך דיווחה כי מדובר באנשים בני 69, 60, 55, 48 ו-30. במהלך פשיטת המשטרה בוצעו חיפושים בלא פחות מ-12 מקומות ברחבי המדינה, כאשר שני חיפושים עדיין נמשכים.

חוקרים מהיחידה לפשיעה כלכלית במשטרת לונדון בודקים את הטענות לגבי השחיתות בענף והשפעתו על הבעלים ובעלי המניות של הקבוצות. כזכור, בחודש יולי האחרון שוטרים פשטו על ניוקאסל, פורטסמות' וריינג'רס כחלק מהחקירה הכוללת.

דובר פורטסמות' אמר אמש (רביעי) כי המנג'ר והמנהל הביצועי התבקשו לעזור למשטרה בחקירותיהם לגבי אירועים מ-2003. "המועדון לגמרי תומך בפטר והארי שמשתפים פעולה באופן מלא עם משטרת לונדון בחקירה המתמשכת. השניים הם חלק חשוב בהצלחה של פורטסמות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully