וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נציגי בולטון יעקבו אחר תמיר כהן

אריק רחמיאן

28.11.2007 / 16:01

הקבוצה האנגלית תעקוב אחר הקשר במשחק הקרוב של מכבי נתניה מול בני יהודה. יאמר מינה את אנדראס סטמאציו הגרמני לסמנכ"ל הכספים

אחרי לסטר סיטי וגנט מבלגיה, נכנסת גם בולטון לתמונת הקבוצות אשר מתעניינות בקשר נבחרת ישראל ומכבי נתניה, תמיר כהן. הסקאוט הראשי של הקבוצה הוא טומי נילסן, בנו של מאמן הנבחרת לשעבר, ריצ'רד נילסן, שיתארח בסוף השבוע הקרוב בארץ אצל סוכן השחקנים, רונן קצב, יחד עם נציגי בולטון שמגיעים לעקוב אחר מספר שחקנים מבית"ר ירושלים. בין השאר יצפו הנציגים גם במשחקה של נתניה בשבת מול בני יהודה, ויעקבו אחר תמיר כהן שהוצע להם לקראת חלון ההעברות בינואר.

נתניה זכתה הערב (רביעי) לחיזוק חדש מגרמניה. לא מדובר בכדורגלן, אלא בסמנכ"ל כספים חדש בשם אנדראס סטמאציו. מדובר באיש כלכלה בן 41, חבר אישי של הבעלים דניאל יאמר, שעבד באותו התפקיד גם בסנץ הסלובקית, קבוצתו לשעבר של יאמר.

עיקר עבודתו של סטמאציו תהיה בתחום הפיננסי וכמו כן הוא יטפל בכל מה שקשור לאיצטדיון החדש הנבנה בנתניה, בו אמורה הקבוצה לשחק כבר מהעונה הבאה. סטמאציו אמר היום: "אני מכיר היטב את הקבוצה והכוונה שלנו היא למקסם את היתרונות שלה". דניאל יאמר התייחס לעניין ואמר: "זה תפקיד שהיה חסר במועדון ואני שמח שאנדראס לקח על עצמו את המחויבות הזאת".

במכבי נתניה התאכזבו מאוד מההפסד 2:0 לבני סכנין ברבע גמר גביע הטוטו. עם זאת, מאמינים בקבוצה שאפשר יהיה להעביר את ההכרעה לנתניה ולהגיע לחצי הגמר. הקבוצה תשוב מחר לאימונים ותפתח בהכנותיה לקראת משחק הליגה הקרוב נגד בני יהודה. הצוות הרפואי עושה מאמצים גדולים להכשיר את החלוץ ג'ורג' בה, שהיה חסר מאוד במשחק ההפסד לבית"ר ירושלים במחזור האחרון.

עדכון ראשון: 21:12
עדכון אחרון: 23:16

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully