וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא מפחדים מחטאפה"

27.11.2007 / 23:14

המאמן הטרי של הפועל ת"א, רון ציבלין, מוכן ליריבה הספרדית באופ"א (חמישי, 21.45), אנטבי במקום שיש. לאודרופ: "חייבים לנצח"

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד חטאפה (21.45), במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א. הצוות הרפואי של הקבוצה החליט שלא לאפשר למזואה אנסומבו להתלבש והוא לא יכלל בסגל בשל הפציעה בגבו. היום בבוקר הוא נבדק ורופא הקבוצה החליט שלא לסכנו. למרות זאת, נראה שאנסומבו יהיה כשיר למשחק הליגה מול קרית שמונה ביום שני.

לפני האימון, שאותו העבירו לראשונה רון ציבלין ויוסי אבוקסיס יחד, אמר מאמן הכושר: "הפועל תל אביב עושה דברים יפים בגביע אופ"א, וזה מחייב את כל המערכת. אמנם המאמן שאמור היה להכין את הקבוצה למשחק לא פה, אבל זה לא מוריד מההיערכות שלנו. אנחנו מחוייבים לייצג את המועדון בצורה הטובה ביותר".

ציבלין גם התייחס לעובדה שהוא יאמן את הקבוצה בגביע אופ"א: "מאוד מרגש להיות פה במעמד הזה. זה לא משהו שהתכוננתי אליו אבל אני עובד בהפועל תל אביב וכל מה שיבקשו ממני לעשות לטובת המועדון אני אעשה".

"אנחנו עוקבים אחרי חטאפה הרבה זמן", אמר ציבלין, והוסיף: "אנחנו מודעים ליתרונות ולחסרונות שלהם. לא הייתי אומר שאנחנו מפחדים מהם אלא מעריכים אותם. ננסה לעשות את המקסימום".

בהפועל תל אביב עדין מתלבטים האם לפתוח במערך של 1-5-4 או עם שני חלוצים. רמי דואני עשוי להחליף את טל חן הפצוע, כאשר יגאל אנטבי יחזור להרכב במקומו של גל שיש שהורחק נגד טוטנהאם במשחק בארץ. עיקר ההתלבטות של אבוקסיס וציבלין היא בנוגע לליאור אסולין ופאביו ג'וניור. ייתכן כי השניים יפתחו יחד בסופו של דבר.

הפועל תל אביב, הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, עידן סרור (ביברס נאתכו), ברוך דגו, אבדג'י, ליאור אסולין, פאביו ג'וניור.

"אנחנו לא בדיוק מכירים את הפועל ת"א"

מיכאל לאודרופ, מאמן חטאפה, דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת משחקם של הספרדים מול הפועל תל אביב מחר. המאמן הדני, באופן מפתיע ביחס למצב האדומים נשמע מודאג: "מה שהכי מפחיד אותי זו העובדה שהשחקנים שלי לא ממש יודעים מול מי הם הולכים לשחק. זו לא אנדרלכט או טוטנהאם. ניצחון יכול להעלות אותנו לשלב הבא, והעובדה שאנחנו משחקים בבית חייבת להיות משמעותית".

מאמן חטאפה הודיע כי יקרין לשחקניו קלטות ממשחקיה של הפועל כדי להבהיר להם את צדדיה החזקים יותר ואלו החלשים של היריבה: "לא מדובר פה בעוד משחק בליגה הספרדית, בו אנחנו פחות או יותר מכירים את העומדת מנגד. אני כרגע מאמין שהשחקנים שלי לא יודעים דבר על הפועל".

לאודרופ כן מודע למצבה של הפועל תל אביב בליגה, כאמור במקום האחרון בליגה עם שש נקודות בלבד וללא מאמן לאחר התפטרות גיא לוזון, אבל טוען: "אני לא יודע בדיוק מה קורה שם. הבנתי שיש להם בעיות בליגה ושהם מחפשים מאמן, אבל אני עדיין מאמין שהם יגיעו לנצח. כל שחקן כדורגל שעולה למגרש רוצה לנצח. אם נשחק כמו ששיחקנו במשחקים האחרונים וכמו שאנחנו יודעים, אני בטוח שננצח. הם מגיעים ללא מאמן, אבל אנחנו חייבים לדאוג לעצמנו, לנצח ולראות מה קורה".

לסיום מסיבת העיתונאים, צחק לאודרופ על מצב המאמנים בבית של הפועל תל אביב, כאשר גם המאמנים של אנדרלכט וטוטנהאם הספיקו כבר לסיים את תפקידם בשבועות האחרונים והבטיח לבצע שיחת טלפון למאמן השבדי של אאלבורג, היחיד שלא פוטר מלבד לאודרופ בבית ז' של גביע אופ"א. לבסוף, הודיע לאודרופ כי דויד סאוסה, קשר חטאפה, עדיין בספק למשחק וייבדק במבחן כשירות לפני המשחק.

חטאפה, הרכב משוער: אוסטרי, קורטס, בלנגר, קאטה דיאז, סיניורינו, גראנרו, אלבין, קאסקוורו, נאצ'ו, בראוליו, דה לה רד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully