וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועידת דאלאס

28.11.2007 / 16:14

דאלאס וגרין ביי ייפגשו (בין חמישי לשישי, 3:15) לקרב מסקרן על ראשות ה-NFC. שידור? לא רשמי, אבל לינק מעניין מצורף

דאלאס (1:10) - גרין ביי (1:10) - בין חמישי לשישי, 3:15

טוב, אז למרבה הצער נתחיל בנושא השידור, או האין שידור של המשחק הזה. אף אחת מהרשתות לא תעביר אותו, ומי שיישאר ער כל הלילה, יעקוב אחריו דרך שידורי ה-P2P באינטרנט או אתר הליגה. אנחנו קיבלנו המלצה (בלי לקחת אחריות עליה, כמובן) לאתר channelsurfing.net, שלא מחייב הורדת תוכנות. נסו, ואמרו לנו אם זה עובד.

וחבל, כי אף אחד לא חשב מבעוד מועד שזה יהיה משחק העונה של ה-NFC. בעוד שה-4 בנובמבר, היום שבו נפגשו אינדיאנפוליס וניו אינגלנד, סומן כיום הדין של עולם הפוטבול כבר מרגע ההגרלה, הרי שמאזן של 1:10 גם לגרין ביי וגם לדאלאס נראה כמשהו בלתי הגיוני בעליל. אבל הנה אנחנו, במשחק הכי גדול של העונה ב-NFC, ויש למה לחכות. הקבוצה שתנצח תעשה צעד גדול במיוחד לעבר זכיה במאזן הטוב ביותר בחטיבה, ופירושו של דבר הוא שהדרך לסופרבול תעבור במגרש שלה. עכשיו תחשבו, למשל, על לשחק ב"למבו פילד" בינואר ותבינו כמה שזה עשוי להיות משמעותי. או, כמו שאומר טרל אואנס מדאלאס: "שיחקתי שם בינואר, וזה ממש לא המקום שאתה רוצה לשחק בו בחודש הזה". המפגשים בין הפאקרס לדאלאס לא מייטיבים עם פארב, שנוצח בכל שמונת משחקיו בדאלאס (ותודה למתקנים).

מול פארב יעמוד טוני רומו, גאנר בזכות עצמו, שנותן עונת שיא וחוזר מניצחון משחרר איברים, 3:34 על ניו יורק ג'טס. הפאקרס שיחקו גם הם בחג ההודיה, התאמצו מעט יותר אבל חזרו עם ניצחון 26:37 מדטרויט. בגרין ביי עלול מגן הפינה צ'רלס וודסון להיעדר בגלל פציעה. "אנחנו מתייחסים לזה כמו לכל משחק ליגה", אמר מקארתי, ורמז על כך שוודסון יסופסל אם יהיה חשש קל להחמרה במצב הבוהן שלו.

התחזית שלנו: דאלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully