וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון מזהיר מהפועל ת"א

יצחק סולומון

28.11.2007 / 16:57

בקרית שמונה מזכירים לשחקנים כי סוגרת הטבלה היא עדיין מחזיקת הגביע ומשתתפת באופ"א ויש לקחת אותה ברצינות. מאור פרץ בדרך החוצה

מאמן איתוראן קרית שמונה, רן בן שמעון, שחגג היום (רביעי) יום הולדת, וזכה בסיום האימון לשי מחניכיו, ביקש מהם לשמור על פרופיל נמוך לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני הבא. בן שמעון אמר לחניכיו שהעובדה שהפועל תל אביב מדורגת במקום האחרון בטבלת ליגת העל מטעה. הוא הסביר להם שמדובר בקבוצה טובה, מחזיקת גביע המדינה, שמשחקת בגביע אופ"א, ולכן יש להתייחס אליהם במלוא הרצינות.

המגן מאור פרץ, שעדיין לא שיחק דקה אחת מאז הגיע מהפועל תל אביב, עדיין פצוע, וכלל אינו נמצא בקריה. בקרית שמונה שוקלים לשחרר אותו. עוד אחד שישוחרר בינואר הוא המגן תומר חליבה. גורם בקבוצה: "אם תבוא הצעה לגביו, לא נעמוד בדרכו". עוד פצוע, שלא יעמוד לרשות המאמן בן שמעון מול הפועל תל אביב, הוא הקשר בני בן זקן. יוסי דורה הפצוע עובר טיפולים אינטנסיביים, במטרה להכשירו למשחק.

הבלם סלאח חסארמה, שסולק אתמול מהאימון, התאמן היום כרגיל, ובקבוצה אמרו כי לא יעמוד בפני ועדת משמעת, אלא יסתפקו בעונש "הרגיל": הזמנת הקבוצה לארוחה על חשבונו. לאחר האימון יצאו שחקני הקבוצה במשותף ליום לשחרור שרירים במרכז קנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully