וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסים התעורר מהתרדמת

28.11.2007 / 16:03

מאמן נבחרת יפן, שלקה בשבץ בתחילת החודש, חזר להכרה. "הוא עדיין לא מסוגל לדבר, אבל מצבו משתפר". קלמנטה בדרך החוצה מסרביה

מאמן נבחרת יפן, איביצ'ה אוסים, התעורר מהתרדמת ששקע בעקבות השבץ שספג בתחילת החודש, כך לפי ההתאחדות היפנית היום (רביעי). המאמן הבוסני בן ה-66 שהה בטיפול נמרץ מאז התמוטט בביתו שבשיבה, טוקיו, ב-16 בנובמבר, תוך כדי טיפוס במדרגות ביתו. "הוא לאט לאט חוזר להכרה", אמר הידטו טשימה, יושב ראש ההתאחדות היפנית, "הוא עדיין לא מסוגל לדבר, אבל מצבו משתפר".

ההתאחדות צפויה למנות את מאמן יפן הקודם, טאקשי אוקאדה, שאימן את הנבחרת במונדיאל 98, למחליפו בחודש הבא. אוסים נטל את המושכות מידי זיקו, וכינה את שחקניו "חובבנים" מיד אחרי משחק אחד וסירב לצפות בדו קרב הפנדלים מול נבחרת אוסטרליה ברבע הגמר גביע אסיה. "אני לא אוהב פנדלים, זה לא טוב ללב שלי", אמר אז אוסים, "כששמעתי שניצחנו קפצתי וכמעט פגעתי עם הראש בתקרה". גם מאמנים יריבים באותו טורניר הביעו את החשש לבריאותו של אוסים בעקבות הלחץ הגדול בו שהה בזמן האליפות.

קלמנטה בדרך החוצה

מאמן נבחרת סרביה, חביאר קלמנטה, יפוטר בימים הקרובים, לאחר שנבחרתו נכשלה להעפיל ליורו, כך לפי נשיא ההתאחדות הסרבית לכדורגל. "קלמנטה חייב ללכת", צוטט זבדאן טרזיץ', "מגיבור האומה הוא הפך להיות אויב". טרזיץ' אמר כי ההודעה הרשמית תגיע בהמשך השבוע לאחר פגישה שיקיימו ראשי ההתאחדות, ולא הזכיר מועמדים להחליף את קלמנטה.

סרביה נכשלה להעפיל ליורו לאחר שסיימה במקום השלישי בבית א, ממנו עלו פולין ופורטוגל. קלמנטה, שהוביל את נבחרת ספרד במשך שש שנים עד 1998, קיבל לידיו את סרביה עם חוזה דו שנתי ביולי 2006, עבור חוזה שנע סביב 700 אלף יורו, מה שהפך לחוזה הגבוה ביותר של מאמן הנבחרת אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully