וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט עושה תרגיל מוריניו

28.11.2007 / 11:33

צ'לסי מותקפת על ידי ההתאחדות והמאמן הישראלי מנצל זאת כדי לאחד את השורות בקבוצה: "ידם של השופטים היא קלה מדי נגדינו"

צ'לסי, בראשות מאמנה אברהם גרנט, עומדת להגיש ערעור להתאחדות הכדורגל האנגלית, בנוגע למה שנראה מבחינתם כ"הרחקות בלתי מוצדקות שסופגים שחקני צ'לסי". ההרחקה האחרונה, זו של מייקל אסיין מול דרבי קאונטי בשבת, היא שהעלתה את הנושא לכותרות. בעקבות ההרחקה הקיפו מספר שחקני צ'לסי את השופט למספר שניות, דבר שבהתאחדות לא אהבו לראות.

גרנט טען אמש (שלישי) כי הוא לא מוצא אשמה בהתנהגות שחקניו, שיצאו להגנתו של הגנאי שפגע עם ידו בקני מילר. אסיין הורחק לשלושה משחקים בעקבות הפגיעה. מאמן צ'לסי הודיע כי ייצור קשר עם ההתאחדות בנוגעה לדאגתו כי קבוצתו מופלית לרעה על ידי השופטים.

אסיין הוא השלישי שמורחק בתשעת משחקיו של גרנט במועדון, אחרי דרוגבה מול פולאהם וג'ון אובי מיקל מול מנצ'סטר יונייטד. תגובתם של השחקנים להרחקת אסיין הביאה על צ'לסי קנס של 30,000 ליש"ט ואזהרה מחזרה על מקרים דומים. למועדון שמורה האפשרות לערעור עד ה-12 בדצמבר.

"אני לא מאשים את השחקנים שבדקו עם השופט, החלטת השופט הייתה בלתי הוגנת", אמר גרנט, "הם עשו את מה שצריך כשפנו לשופט. ל-30 שניות הם אמרו מה שרצו ואז המשחק המשיך. מה כל כך נורא בזה? הם לא עשו שום דבר לא בסדר. אני חושב על לדבר עם ההתאחדות, אבל אני רוצה לעשות את זה בצורה חיובית. אנחנו חייבים לעשות משהו. יש גם שופטים טובים באנגליה, לא כל השופטים אותו דבר, אבל אני לא מבין למה סימנו אותנו. אני יודע רק את העובדות".

גרנט המשיך במתקפה הסטייל מוריניואית שלו: "ידו של השופט על המשרוקית היא טיפה קלה מדי נגדינו. כל האדומים ששלפו נגדינו היו לא מוצדקים. הם לא היו ראויים לאדום. אסיין לא יכול היה לעמוד עם ידיו בכיסים, אז מה הוא יכול היה לעשות? הוא לא עשה דבר וזה לא שווה הרחקה. אותו דבר קרה מול יונייטד ופולהאם. זה נהפך להיות קל מדי לקבל אדום כשאתה משחק במדי צ'לסי. אני רואה משחקים בהם שחקנים עושים דברים דומים ולא זוכים להרחקה מהמשחק".

פרשת שחיתות חדשה באנגליה?

ארבעה תושבי לונדון נעצרו בחשד למה שנראה שיהפוך להיות פרשת שחיתות חדשה בכדורגל האנגלי. משטרת לונדון עצרה ארבעה- בני 69, 55, 48 ו-30, באשמת קשירת קשר למעילה בכספים וניהול חשבונות לא תקין. המעצרים הגיעו בעקבות חקירה ארוכה בנוגע לשחיתות במשחק האנגלי, כך לפי דוברת המשטרה המקומית.

בלשים מיחידות הפשע הכלכלי של משטרת לונדון בודקים בימים אלה האשמות הנוגעות לשחיתויות בכדורגל האנגלי, ואת ההשפעה שלו על בעלי המניות ובעלי המניות. ביולי האחרון, פשטו בלשים על ניוקאסל יונייטד, פורטסמות' וגלאזגו ריינג'רס במטרה להשיג ממצאים הנוגעים לפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully