וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות קיבלה את ערעורה של הפועל ת"א

רגב גולדמן

28.11.2007 / 13:52

הקבוצה הייתה אמורה לארח את עירוני קרית שמונה ללא קהל, בסופו של דבר ספגה עונש על תנאי. מוני הראל: "אני נשאר בקבוצה"

ההתאחדות לכדורגל קיבלה הערב (רביעי) את ערעורה של הפועל תל אביב, שהייתה אמורה לארח ביום שני הקרוב את עירוני קרית שמונה ללא קהל. העונש הומר בסופו של דבר לשני משחקים ללא קהל על תנאי, וזאת במידה והאוהדים יתפרעו בעתיד. כמו כן, הקבוצה נקנסה ב-20 אלף שקלים. הדיינים החליטו לקבל את הערעור משום שבפסק הדין לפני שבועיים נרשם כי לא הוכח שהפועל תל אביב עשתה ככל שיכלה כדי למנוע את התפרעות האוהדים. בעקבות הצגת הנתונים של מוני הראל, לפיהם שילמה הקבוצה למעלה ממחצית מהכנסותיה בדרבי לכוח השיטור והאבטחה, הדיינים החליטו להפסיק את הדיון ל-45 דקות על מנת להתייעץ. בעקבות כך הם החליטו בסופו של דבר להמיר את העונש בפועל לעונש על תנאי וקנס.

בהפועל תל אביב שמחו על החלטת בית הדין ואמרו כי בשל מצבה של הקבוצה, משחק הבית מול קרית שמונה הפך לקריטי ותמיכת האוהדים חשובה מאוד למועדון.

בשבוע האחרון לא מעט מקורבים ואנשים מטעם רמזו כי יו"ר חברת הניהול של הפועל תל אביב, מוני הראל, עשוי לעזוב בסוף העונה את הקבוצה. היום (רביעי) החליט הראל להזים את השמועות, והיו"ר, שיצטרף להפועל תל אביב בספרד רק מחר, התייחס באתר הרשמי של הקבוצה למספר דברים שעל הפרק מבחינת הקבוצה וגם מבחינתו אישית.

"אני מאמין בהפועל ת"א, אני נשאר בקבוצה. לא חשבתי לרגע לעזוב את הקבוצה ואני מאמין שהפועל תחזור במהרה למקום שבו היא צריכה להיות" אמר הראל. "כמו כל אחד שהקבוצה חשובה לו, אלה אינם ימים קלים אבל החוכמה היא בסופו של דבר לפעול למען הקבוצה ולהוציאה מהמשבר הנוכחי".

הראל התייחס גם לפירסומים על כך שסמי סגול ואנשיו הגבילו את כהונת המאמן הבא של הקבוצה רק עד לסוף העונה הנוכחית. "כרגע מאמנים את הקבוצה יוסי אבוקסיס ורון ציבלין. ברצוני להבהיר שבניגוד לפרסומים שונים לא הועבר שום מסר בכל הנוגע לתקופת חוזהו של המאמן הבא מאנשיו של סמי סגול. זו פשוט שטות גמורה. ההחלטה היא בידי קבוצת הניהול. כשנמצא את האדם הראוי, נחתימו בקבוצה".

גם משה תאומים נדרש לעניין מינוי המאמן הבא של האדומים, והגיב לאתר הרשמי בשמו של סמי סגול: "זו חוצפה ואיוולת. אנו מחזקים את ידי קבוצת הניהול במאמצה להשיב את הקבוצה לדרך המלך".


בתוך כך, שחקני הפועל תל אביב קיבלו ממאמנם הזמני יוסי אבוקסיס סקירה טקטית על חטאפה. עיקר דבריו של אבוקסיס היו על חשיבות הסגירות ההגנתיות באגפים, הבעיטות החופשיות והכדורים הנייחים. מזג האוויר במדריד הוא כ-5 מעלות, והשחקנים קיבלו ביגוד חורף. בערב תקיים הקבוצה אימון מסכם, כשלפניו יערכו אבוקסיס ורון ציבלין את מסיבת העיתונאים הרשמית במסגרת גביע אופ"א.

שיתופו של מזואה אנסומבו עדיין מוטל בספק נוכח העובדה שהוא סובל מכאבים בגבו. הצוות הרפואי של המועדון בדק את הקשר, והתמונה לגביו תתבהר רק לאחר האימון המסכם בערב. אם אנסומבו לא יוכל ליטול חלק במשחק, ביבראס נאתכו הצעיר עשוי לפתוח במקומו, לצדו של וואליד באדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully