וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "שחקניי מקבלים את החלטותי, ו'רוני' בתוכם"

28.11.2007 / 12:34

רונאלדיניו פתח על הספסל נגד ליון, ורייקארד דחה את הטענות כאילו העניש את הברזילאי: "אפשר לפתוח עם 11 שחקנים, הוא לא הושפע מכך"

פעמים הוליכו שחקניו של פרנק רייקארד בסטאד דה ז'רלאן, ופעמים ראתה את ז'וניניו הברזילאי משווה לזכות ליון. בסופו של דבר ברצלונה השיגה את הנקודה שחסרה לה כדי להבטיח את ראשות הבית ה', כשסיימה בתיקו 2:2 מול האלופה הצרפתית. "אנו שמחים על ההעפלה", אמר רייקארד בסיום, "למרות ששיחקנו טוב מהיריבה, ואני מאמין שהיינו ראויים לניצחון. השגנו את אחת המטרות שלנו שהיתה לארח את הגומלין בשלב שמינית הגמר".

רונאלדיניו ישב על הספסל 71 דקות בטרם נכנס למשחק, ורייקארד נדרש להסביר את העניין. "אפשר לבחור רק 11 שחקנים להרכב הפותח, ורונאלדיניו לא הושפע מכך בכלל. כל שחקני מקבלים את החלטותי ו'ורוני' בתוכם. שאלתי אותו במחצית אם הוא רוצה לשחק והוא השיב שכן, אז נתתי לו אפשרות. ההחלטה לפתוח איתו על הספסל אינה סוג של עונש. מי אמר בכלל שזה עונש?".

ובכל זאת, אין זה שכיח לראות את רונאלדיניו כשיר לשחק, אך בכל זאת מאייש את הספסל. "זה היה מוזר לראות את זה", הודה קשר בארסה ליאונל מסי, "אנו יודעים שהוא שחקן משמעותי עבורנו, אבל עכשיו מה שחשוב הוא שהוא יהיה בכושר לקראת אספניול. זה הכרחי לנצח בדרבי". מסי מצא זמן לסגור חשבון עם מה שהגדיר "משחקה הנוקשה של ליון". "התיקולים שלהם לא היו מכוונים רק כלפי, אלא לכלל הקבוצה. ידענו שזה יקרה כי ליון נלחמת על הישרדותה במפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully