וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום מוריניו מוכן לשמוע

28.11.2007 / 10:06

"תגידו להתאחדות לבוא ונראה מה יש להם להציע", אמר המאמן הפורטוגלי בנושא אימון הנבחרת האנגלית: "נצטרך לחכות, אבל אני לא פוסל"

על פי הדיווחים מאנגליה, מאמן צ'לסי לשעבר, ז'וזה מוריניו, הביע את התעניינותו באימון נבחרת אנגליה. הפורטוגלי, שעזב את צ'לסי בספטמבר, הודיע כי יהיה מוכן לשוחח עם ההתאחדות האנגלית לכדורגל. "תצטרכו לדבר עם אנשי ההתאחדות כדי לדעת אם הם בכלל מעוניינים להציע לי את המשרה", אמר לעיתון ה"סאן".

"אני לא יכול להגיד מה אני חושב עד שהם יודיעו שהם מעוניינים. תגידו להתאחדות לבוא ונראה מה יש להם להציע. נצטרך לחכות ולראות, אבל אני לא פוסל שום דבר". מוריניו יהיה מועמד פופולארי להחליף את סטיב מקלארן כמחזיק המושכות באנגליה, לאור ההצלחות המרשימות עם צ'לסי ופורטו.

הוא זכה בשתי אליפות פורטוגל, כולל זכייה בליגת האלופות ובגביע אופ"א, לפני שעזב כדי לזכות בשתי אליפויות אנגליות, שני גביעי ליגה וגביע אחד עם הכחולים. הפורטוגלי בן ה-44 הודיע לא מכבר שיעדיף להישאר מאמן מועדונים, ואם כבר נבחרות, אז רק פורטוגל מולדתו.

יושב ראש ההתאחדות האנגלית, בריאן בארוויק, אמר כי למדינה ממנה יגיע המאמן אין שום חשיבות בשיקולי ההתאחדות בבחירת המאמן החדש. בארוויק, יחד עם האיש הממונה מטעם ההתאחדות, סר טרבור ברוקינג, כבר הספיקו לשמוע מספר מועמדים פוסלים עצמם מהתפקיד. מאמנים כמו מרטין אוניל מאסטון וילה, אלן קרבישלי מווסטהאם וסם אלרדייס מניוקאסל כבר הודיעו שיוותרו על התענוג אם יזכו להצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully