וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - נתניה: מהפכה בצד אחד, יציבות בשני

אריק רחמיאן

28.11.2007 / 9:32

גביע הטוטו (19:00): מועמדים רבים, בהם עמית בן שושן, מוזכרים כחלק מהמהפכה בסגל נתניה. סכנין תעלה בהרכבה החזק ביותר

מכבי נתניה מתכננת מיני מהפכה בסגל שלה לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר. המאמן ראובן עטר והצוות המקצועי שוקדים בימים אלה על רשימת שחקנים, שבאה בחשבון מבחינתם על מנת לצרפם לקבוצה. בשלב זה מדובר רק בשלב גיבוש השמות, ואף פנייה רשמית לא נעשתה לשחקנים המצויים תחת חוזה. בקרוב תפנה נתניה לקבוצות הרלוונטיות על מנת לקבל את אישורן. בין יתר השמות שמוזכרים הן עמית בן שושן, שממעט לשחק בביתר ירושלים, מאור מליקסון ממכבי חיפה ועידן מליחי ממ.ס אשדוד.

בתוך כך הולכת ומתגבשת ההחלטה לשחרר שני זרים ולצרף במקומם שני זרים חדשים. השמות המוזכרים כמי שישוחררו הם הקשר הרומני זנו בונדאה, שעליו אומר גורם בנתניה: "ההחלטה לשחררו ישנה, ועכשיו צריך רק להוביל את המהלך לשחרורו", וסטיניסלב אנגלוביץ', שישוחרר ככל הנראה בעיקר בשל העובדה שמדובר בשחקן המתופקד כקשר אחורי בנתניה, אולם למעשה תפקידו הטבעי הוא מגן ימני, תפקיד אותו מילא בהצלחה בקבוצתו לשעבר סנץ הסלובקית. גורם בקבוצה התייחס לעניינו ואמר: "השחקן הזה מלכתחילה לא היה צריך להגיע לנתניה, ונעשה עימו קצת עוול, שכן הוא מגן ימני ולא קשר, ובמשחקים שבהם תופקד כמגן הוא שיחק היטב".

בתוך כך נודע, שקיים נתק מוחלט בין מכבי נתניה לאבי כהן, אביו של תמיר כהן. גורם בכיר בקבוצה אמר: "לאחר שהוצעה לאבי כהן הצעה כספית הוגנת וטובה, הוא החליט לדחות את אותה ומבחינתנו היא כרגע אינה תקפה. אנחנו ממשיכים קדימה, ברור לנו שהסיכוי שתמיר יישאר מבחינתנו אינו קיים, ואנחנו מקבלים זאת בהבנה". פגישה שקיווה אבי כהן לקיים עם הבעלים דניאל יאמר לא תצא לפועל.

הקבוצה קיבלה הודעה על כך שהשחקן האירני פריידון זאנדי לא יגיע לארץ, כפי שהיה ברור בעצם מלכתחילה. ולבד מהעובדה שהגעתו האפשרית הפכה לבדיחה היומית אצל השחקנים, אין שום חדש בעניינו. הבקשה הופנתה על ידי נתניה באמצעות פשרה של יאמר להתאחדות לכדורגל בגרמניה.

הערב תצא נתניה בהרכב חסר מאוד למשחק רבע גמר גביע הטוטו מול סכנין. מרבית משחקני ההרכב הראשון ששיחקו ביום ראשון מול בית"ר ירושלים שוחררו מהמשחק, וכמה משחקני קבוצת הנוער של המועדון יכללו בסגל במקומם. הקשר הסלובקי הנבחן מרטין דוריצה צפוי לפתוח בהרכב, כשבשער יערוך דניאל ליפשיץ הופעת בכורה, בשל שחרורו מהסגל של שוער המשנה גל ניר הפצוע בברכו.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, גולן חרמון, עשהאל בן שבת, טל מעבי, סטניסלב אנגלוביץ' (אוראל דגני), זנו בונדאה, שניר גואטה, מרטין דוריצה, סבסטיאן רוזנטל, דלה ימפולסקי, חן עזרא.

עדכון ראשון: 27.11.07, 23:13
עדכון אחרון: 28.11.07, 09:32

"המטרה היא לעלות לחצי הגמר"

"אנחנו מתייחסים למשחק בשיא הרצינות. שלב חצי גמר גביע הטוטו הוא מעמד מכובד, ואנחנו רוצים להגיע לשם", אמר מאמן בני סכנין, אלישע לוי, באימון המסכם לפני המשחק היום (רביעי) ברבע גמר גביע הטוטו, מול מכבי נתניה, באצטדיון דוחא (שעה 19:00).

בסכנין שכחו את פרשת בוזגלו ומקווים שלא תשפיע על יכולתו, וגם את אירועי משחק הליגה בשבת נגד מכבי פתח תקווה. "המטרה היא לעלות לחצי הגמר", שידר אלישע לוי לשחקנים. לוי יעלה למשחק בהרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו.

הבלם ליאו קרופניק, שהורחק בשבת, ייעדר, מה שאומר שהוא יעמוד לרשות המאמן במשחק הליגה הבא, מול מכבי תל אביב באצטדיון דוחא. את מקומו מול נתניה ימלא גבע ברקאי.

מבין השחקנים היו כאלה שאמרו שיש לפנות להנהלה ולבקש מענק מיוחד עבור עלייה לחצי הגמר. בהנהלה דוחים את האפשרות, ואומרי כי ידברו על בונוסים רק במקרה של זכיייה בגביע, או לכל הפחות עלייה לגמר.

עבור הנבחן הניגרי קינגס יהיה זה מבחן אחרון לפני ההחלטה אם לצרף אותו לקבוצה, אם כי בסכנין אומרים שהסיכויים שיוחתם קלושים. "אם נשארנו עד עכשיו בלי זר, נחכה עוד קצת, לחודש ינואר, וננסה לתפוס משהו יותר טוב", אומרים בהנהלה.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, גבע ברקאי, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, ג'ון קולמה, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully