וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין על קו ירושלים-ברזיל

אורי שלו

27.11.2007 / 15:29

מנכ"ל בית"ר יטוס כדי לבחון אפשרויות לצירוף שחקנים וגם לכונן יחסים עם מועדונים מקומיים. טל צפוי להיעדר מרבע גמר גביע הטוטו

מנכ"ל בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, ימריא הלילה (בין שלישי לרביעי) לברזיל, כשעל הפרק מספר מטרות. קורנפיין יצפה במספר משחקים ויעקוב אחרי שחקנים שהומלצו לקבוצה. בית"ר רוצה לקשור יחסי עבודה עם מספר מועדונים, במטרה ליצור יחסי גומלין. בבית"ר למדו את לקחי העונה שעברה ויחלו להתכונן למוקדמות ליגת האלופות בשלב מוקדם. בקבוצה רוצים להיערך לאפשרות שמספר שחקנים יעזבו, ולא רוצים להישאר ללא אותם שחקני מפתח. המועמדים הבכירים לעזוב הם הישראלים יואב זיו וברק יצחקי , כשלגבי הזרים קיים סיכוי שדרק בואטנג ימצא קבוצה בכירה באנגליה ויעזוב. כמו כן, לא ברור מעמדם של מילובן מירוסביץ' וכריסטיאן אלברז, ובהתאם להצהרתו של גיורא שפיגל, בית"ר בונה עתודות ולא תרצה לחכות לרגע האחרון, למקרה שאותם שחקנים אכן יעזבו.

עידן טל לא סיים הבוקר את אימון הקבוצה, עקב הפציעה ממנה הוא סובל בצלעות. טל ייעדר, ככל הנראה, ממשחקה של בית"ר מחר באורווה מול מכבי פתח תקווה, במסגרת רבע גמר גביע הטוטו (19.30, 5+ לייב). מי שייעדר בוודאות הוא ברק יצחקי, אשר "ניצל" את פציעתו באצבע הרגל כדי לטוס לבלגיה ולטפל בבעיה הישנה ממנה הוא סובל , בשרירי הבטן. יצחקי ייבדק על ידי פרופסור מרטנס, וייתכן כי אף יעבור ניתוח. בכל מקרה, יצחקי צפוי לחזור לשחק רק לאחר פגרת החורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully