וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר מוטרד מהעלויות של פאוליניו

27.11.2007 / 15:10

בעקבות תקדים אנדרסון, נשיא מכבי חיפה לא מתלהב לשחרר את הברזילאי. מסיללה לא ישוחרר, לדברי בכיר, "מטעמים פוליטיים"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, מוטרד מאוד מהכוונה של המאמן רוני לוי לשחרר את אחד מהזרים, פאוליניו או פיטר מסיללה, ולהחתים במקומו את החלוץ הזר ת'מבינקוסי פנטאני. בחיפה מסבירים כי העלות הכוללת של פאוליניו, שחתום לשנתיים במכבי חיפה, מסתכמת בכ-300 אלף דולר לעונה.

בחיפה ספגו בעונה האחרונה עלויות כלכליות בעקבות שחרורו של שאבייר אנדרסון. שכרו של הקשר ממומן ברובו (70 אחוז) על ידי ואסקו דה גמה, אבל בתום העונה חיפה תצטרף למצוא לו קבוצה אחרת, או להמשיך לשלם את שכרו. בחיפה מתייחסים בעיקר לשחרורו של פאוליניו בעקבות הצהרות של רוני לוי, לפיהן הוא לא ימהר לשחרר את מסיללה. גורם בחיפה הסביר כי "נכון לעכשיו, מסיללה לא ישוחרר מטעמים פוליטיים, והמבין יבין. כולם יודעים את זה במערכת ולא נראה שתהיה ברירה אלא להיפרד מהקשר הברזילאי".

המאמן רוני לוי הצהיר באימון שנערך בשבוע שעבר כי ייתכן שחיפה תקדים את הגעתו של פנטאני לישראל, ויתכן שהיא תעכב אותה. יחד עם זאת, המאמן כבר דיווח לשחר כי הוא מעוניין בחלוץ.

נציגי חיפה ייפגשו בשבוע הקרוב שוב עם השוער ניר דוידוביץ', שחוזהו יוארך אך שכר הבסיס שלו לא ישודרג. השוער דורש להכניס בחוזה שלו מספר סעיפים, המקנים לו מענקים במקרה של זכייה באליפות, העפלה לגביע אופ"א ומענק במקרה בו חיפה תעבור שלב הבתים בגביע האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully