וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ציבלין: "הנסיעה הזו לא מיותרת"

רגב גולדמן

27.11.2007 / 18:14

רון ציבלין והפועל תל אביב לא בדיוק נלהבים מהמפגש הקרוב מול חטאפה בגביע אופ"א, אבל מנסים לשמור על אופטימיות לקראת המשחק

הפועל תל אביב המריאה אחר הצהריים (שלישי) למשחק החוץ שלה מול חטאפה במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א ביום חמישי, כשעיקר עיסוקה של הקבוצה הוא עדיין בעזיבתו של גיא לוזון והחיפוש אחר יורשו בעמדת המאמן.

רון ציבלין, מאמן הכושר שידריך את הקבוצה יחד עם הסקאוט יוסי אבוקסיס במשחק במדריד, אמר לפני ההמראה: "המטרה העליונה היא להתחיל לטפס במעלה הטבלה ולהתרחק כמה שיותר מהמצב שאנחנו נמצאים בו היום בטבלה, וזה עובר דרך מדריד. אני אוהב את הנסיעות האלה ואת הנסיעות האלה, הנסיעה הזו לא מיותרת. המסגרת של אופ"א היא מאוד מאוד מחייבת. מיליוני כדורגלנים בכל העולם היו רוצים להיות במדריד באיצטדיון של חטאפה ומזלנו שנהיה שם, ואני בטוח שאם הייתי במקום אחר הייתי מקנא במי שמשחק שם, ועם זה אני הולך למדריד. אני מצפה למשחק טוב, לתוצאה טובה, להפתיע אחרים, לא להפתיע את עצמי כי אני חושב שאפשר לעשות תוצאה טובה. נכון שחטאפה נמצאת בכושר טוב ועל יחסי הכוחות אי אפשר להתכווח, אבל כשהמשחק מתחיל הכל אפשרי".

ברוך דגו ניסה אף הוא לשמור על ראש זקוף: "צריך לחשוב על דברים חיוביים ולא על מה שקורה במועדון. בסך הכל כל מי שנמצא במערכת מנסה לתת לנו את כל השקט שאפשר כדי שנתרכז רק בכדורגל. אומנם זה לא נראה על המגרש, אבל אני מקווה שאחרי מה שקרה, שהיה עצוב לכל השחקנים, שיהיה שינוי ונתחיל להתעורר ולשחק כדורגל ולהוציא את הקבוצה מהמצב שהיא נמצאת בו. היה הרבה אקשן במועדון ואני לא אומר שאין לנו חשק, בסך הכל זה עדיין אירופה, וננסה ללכת ולשחק כדורגל ולהינות מזה".

אבוקסיס התבקש לא להגיב לדברי עמוס לוזון

הבוקר קיימה הפועל תל אביב אימון בוולפסון שלאחריו תצא לשדה התעופה בדרכה למדריד לקראת משחקה בגביע אופ"א מול חטאפה ביום חמישי. במהלך האימון נפצע ברוך דגו, אבל הוא טופל על ידי הצוות הרפואי ויהיה כשיר למשחק.

יוסי אבוקסיס, שידריך את הקבוצה ביחד עם רון ציבלין, נמצא כבר מספר ימים בספרד שם עקב אחרי יריבת הקבוצה. הערב צפוי אבוקסיס לחבור לשחקנים ומחר הוא צפוי לתדרך אותם לקראת המשחק. הקבוצה תקיים מחר אימון באצטדיון קוליסאום אלפונסו פרז, בו ייערך המשחק ביום חמישי. הבוקר הצטרף לאבוקסיס גם מנכ"ל הקבוצה, אריה הרשקוביץ, שעידכן את הסקאוט במתרחש בקבוצה מאז התפטרותו של לוזון.

בהפועל תל אביב מנסים להרגיע את הרוחות בעקבות דבריו של עמוס לוזון, לפיהם על אחיינו גיא היה להרחיק את אבוקסיס מהקבוצה ושהסקאוט אף הסיט שחקנים נגד המאמן. בהפועל ביקשו מאבוקסיס שלא להגיב ולמעט להתראיין בנושא באופן כללי.

להרכב ביום חמישי צפויים לשוב יגאל אנטבי ורמי דואני, שיחליף את טל חן הפצוע. וואליד באדיר יהיה הקפטן והצוות המקצועי הזמני המורכב מאבוקסיס ומציבלין בונה על השחקנים הותיקים במשחק בבירה הספרדית.

יושב ראש הקבוצה מוני הראל לא יצא עם הקבוצה היום ולא בטוח שיגיע גם מחר. הראל ייצג מחר את הקבוצה בערעור על עונש המשחק ללא קהל מול קרית שמונה, שספגה הקבוצה בעקבות זריקת האבוקות בדרבי.

שחקן בקבוצה אמר היום לקראת המשחק: "ננסה להיראות כמו קבוצה ולא להתבזות. המשחק הזה, כמו כל משחקי גביע אופ"א, הוא לפרטטטוקל בלבד וחבל שבמקום לנסות ולשקם את הקבוצה אנחנו מתעסקים במשחק כזה".

עדכון ראשון 27.11.07 14:39
עדכון אחרון 27.11.07 18:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully