וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין לא יעברו על מקרה בוזגלו בשתיקה

יצחק סולומון

27.11.2007 / 14:15

אלישע לוי נזף בשחקן, שהורשע בעבירות תנועה: "אי אפשר לעבור לסדר על מקרה כזה. בוזגלו: "זה קרה לפני שנתיים, אני אדם אחר"

חלוץ בני סכנין, מאור בוזגלו, נקרא הבוקר, לפני אימון הקבוצה, לשיחה קשה אצל המאמן אלישע לוי, בעקבות הרשעתו בבית המשפט לתעבורה, לאחר שנתפס נוהג במהירות של 138 קמ"ש, ושבוע מאוחר יותר הוא נתפס נוהג בפסילה. בשיחה הבהיר אלישע לוי: "אני מגנה את הנושא בתוקף, אי אפשר לעבור לסדר על מקרה כזה". מאור בוזגלו מצידו הגיב: "זה מקרה שקרה לפני שנתיים. שייך לעבר. היום אני אדם אחר. זה מאחוריי". באימון עצמו התאמן בוזגלו כרגיל.

אלישע לוי: "מאור מהווה דוגמה ומודל לחיקוי לאלפי צעירים, לכן אני מצפה שדברים כאלה לא יעברו בשתיקה, אבל מצד שני אני חושב שדברים כאלה צריך לנצל להסברה, כדי שאחרים ילמדו מהטעויות של מאור. אנחנו רוצים לתקן את האנשים ולא להרוס אותם".

על הקריאה לנפות את מאור בוזגלו מסגל נבחרת ישראל בעקבות המקרה, אומר אלישע לוי: "מענישים בן אדם וזה בסדר, אבל צריך לתת לו גם תקווה. נכון שהוא עשה עברה חמורה, אבל צריך לתת לו חבל הצלה, כדי שלא יחזור על המקרה בעתיד. אם זה יחזור שוב, שיטפלו בו במלוא החומרה".

עוד אמר אלישע לוי: "מקרה כזה יכול להשפיע גם על העתיד המקצועי שלו. גם מערכת הענישה וגם בני סכנין יסבירו לו את חומרת מעשיו. הוא צריך הרבה אופי ומנטליות, ואני מקווה שהוא ילמד מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully