וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני קובע: אנגליה צריכה מאמן אנגלי

27.11.2007 / 10:43

נשיא אופ"א בטוח שהפתרון האנגלי צריך להיות מקומי ותוקף את מדיניות הבאת הזרים לפרמיירליג. פול אינס הוא המועמד המוביל לאימון דרבי

אחת מהשאלות הגדולות בכדורגל העולמי היא זהותו של מאמנה הבא של נבחרת אנגליה. מישל פלאטיני הוא אחד שכבר התנדב לעוץ עצה להתאחדות האנגלית. "אנגליה היא מדינה חזקה והם חייבים לקחת מאמן אנגלי", אמר נשיא אופ"א ונימק: "אני הייתי מחפש מאמן אנגלי שכולם סומכים עליו".

פלאטיני גם ניסה לספק הסברים לכישלון האחרון של הנבחרת האנגלית: "אני אוהב את הכדורגל האנגלי, אני אוהב את התשוקה של האוהדים, אבל אני לא אוהב את העובדה שהכדורגל האנגלי כל כך פתוח לכדורגלנים זרים. בארסנל לדוגמה אין מאמן אנגלי, אין שחקנים אנגלים ובקרוב אולי גם לא יהיה נשיא אנגלי. הפילוסופיה שלי היא הגנה על הזהות של המועדונים ושל הכדורגל המקומי".

בלם העבר של הנבחרת, טוני אדאמס, הביע את דעתו והציע להתאחדות להתייעץ עם מאמני העבר של הנבחרת על המינוי העתידי. "מה שטרבור ברוקינג צריך לעשות זה לדבר עם אנשים שכבר היו בעמדה הזו, אנשים כמו בובי רובסון, גלן הודל, גרהאם טיילור וטרי ונבלס".

סוון גוראן אריקסון, עוד אחד שעמד על הקווים של נבחרת שלושת האריות, הסכים עם אדאמס: "זה רעיון טוב. אני בטוח שלכולם יש דעות מוצקות על מי יהיה טוב ומי יהיה רע לתפקיד הזה".

אינס מועמד לדרבי קאונטי

פול אינס הוא אחד מהמועמדים הבכירים להתמנות לאימון דרבי קאונטי, שפיטרה אתמול (שני) את מאמנה בילי דייויס. יושב ראש הקבוצה, אדם פירסון, אמר אתמול כי "ישנם 2-3 מועמדים", אך על פי כלי תקשורת באנגליה קשר מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה לשעבר הוא הפייבוריט.

כיום מדריך אינס את מ.ק דונס, שמוליכה את הליגה הרביעית באנגליה. "לא ניתן לשמועות להפריע לפתיחה הנהדרת שלנו את העונה", אמרה הודעה רשמית של הקבוצה, "פול צאינס הוא המאמן הצעיר הכי חם באנגליה ולא הופתענו ששמו נקשר בשמה של קבוצת פרמיירליג". אינס בן ה-40 הגיע העונה לקבוצה שהיא למעשה נגזרת של ווימבלדון הידועה אחרי שבעונה שעברה הציל את מקלספילד מירידה לנון-ליג.

בנוסף לאינס הוזכרו גם שמותיהם של מאמן וויגאן עד הקיץ האחרון, פול ג'וול וגם מאמן נבחרת אנגליה עד יום חמישי האחרון, סטיב מקלארן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully