וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרדל'ה אחרי הסערה

27.11.2007 / 8:25

פיטסבורג ניצחה את מיאמי 0:3, בתנאים כמעט בלתי אפשריים למשחק, ריקי וויליאמס שותף בדולפינס. סדריק בנסון סיים את העונה

פיטבורג (3:8) - מיאמי (11:0) 0:3

יש גם משחקים כאלה. למעשה, יש האומרים שה-NFL נולד למשחקים כאלה. בתנאי גשם ובוץ בלתי אפשריים ניצחו הסטילרס במשחק שמבחינת פוטבול היה נורא ואיום, אבל ניצחון הוא ניצחון. שתי הקבוצות פשוט לא יכלו לשחק פוטבול, ו-17 שניות לסיום עשה ג'ף ריד את ההבדל עם בעיטת שער שדה מ-24 יארד. הסטילרס מאוד לא משכנעים בתקופה האחרונה, ולאחר ההפסד לג'טס כמעט ספגו הפסד נוסף, הפעם לקבוצה שעדיין לא ניצחה העונה. למיאמי נותרו חמישה משחקים כדי להימנע מביזיון ומכתם היסטורי צורב.

מיאמי מכירה את ההיסטוריה היטב. ב-1982 נוצחה בתוצאה זהה בפוקסבורו על ידי ניו אינגלנד, ולפני ארבע עונות שיחקה על מגרש שעבר סערות הוריקן, כשהיא מפסידה לרוקי בן רות'לסברגר ולסטילרס בבי(צ)תה. הפעם הביצה הייתה שייכת להיינס פילד, שסבל מתנאי מזג אוויר שכפו משחק מגעיל במיוחד מחד, אבל נעים לעין לכל חובבי הסמאש-מאות' פוטבול. טיירון קרטר התעלה בפיטסבורג עם 11 תיקולים ואסיסט, כשבמיאמי רושם צ'אנינג קראודר שבעה תיקולים, חמישה אסיסטים וחצי סאק, חצי אחד מחמש הפלות על בן רות'לסברגר, לו היה משחק סולידי (18 מ-21 ל-165 יארד ואיבוד) יחסית לתנאים. 14 מ-23 ל-132 יארד לג'ון בק מהצד השני.

ומי שיחק במיאמי, אתם שואלים? בשקט, בשקט - ריקי וויליאמס, הרץ האחורי החוזר ונוטש, הבא והולך, שסיים עם שש נשיאות ל-15 יארד.

ולחדשות הליגה:

סדריק בנסון, הרץ של שיקגו, סיים את העונה ויעבור ניתוח ברגלו לאחר שנפצע בתיקול עם חאמזה עבדאללה מדנבר. אדריאן פיטרסון יחליף אותו, ואנחנו נצטרך כל הזמן לכתוב שזה לא אותו אחד ממינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully