וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ממוצא אירני הוצע למכבי נתניה

אריק רחמיאן

26.11.2007 / 19:57

פריידון זאנדי הוצע לקבוצה, אך הסיכויים שיגיע קלושים. בנתניה השלימו עם עזיבתו של תמיר כהן, דוריצה ייבחן בגביע הטוטו

במכבי נתניה השלימו סופית עם עזיבתו של הקשר תמיר כהן עם פתיחתו של חלון ההעברות בינואר. חיזוקים לכך ניתן לקבל הערב (שני) על פי גורם בכיר בקבוצה שאמר: "השלמנו עם העובדה שתמיר כהן לא יישאר אצלנו אחרי ינואר. מבחינתנו, כהן קיבל הצעה יפה, אפילו יפה מאוד, אבל הוא רוצה לנצל את המומנטום שלו ולעבור באירופה. אנחנו מציאותיים ומבינים שאי אפשר לעצור אותו.

"כבר לפני חודש ידענו על שתי ההצעות שיש לו, האחת מלסטר סיטי מליגת המשנה באנגליה, השנייה מגנט הבלגית, ועל פי מה שהבנו תמיר מעדיף לשחק באנגליה", הוסיף הגורם.

אביו, אבי כהן, התייחס להצעה מלסטר: "יש לנו כמה הצעות של מספר סוכנים. לסטר היא אחת האופציות. אין לנו אף הצעה רשמית. לא נכנסו לשום משא ומתן עם אף אחת. נשב וניקח את ההחלטה הטובה ביותר עבור תמיר".

בתוך כך, נודע שגנט ממשיכה להעביר שדרים לשחקן ולאביו באמצעות סוכן השחקנים דוד קורן והסקאוט דודו דהאן, שהציעו את השחקן לקבוצה ובהם נאמר שהבלגים מעונינים להחתימו לאלתר על חוזה לשלוש שנים.

נתניה ממשיכה במאמציה לאתר קשר להתחזק בו בחלון ההעברות של ינואר וביממה האחרונה נבדקה האפשרות לזמן למבחנים את פריידון זאנדי, קשר גרמני-אירני, ששיחק בעונה שעברה באפולון לימאול הקפריסאית ובעבר רשם הופעות בליגה הגרמנית הבכירה ובנבחרת אירן. הקשר ההתקפי לא מצא בקיץ קבוצה ומאז למעשה אינו משחק, אך לא ברור מהו כושרו והאם בעברו נרשמו בעיות משמעות או פציעות שבגללן לא מצא קבוצה בקיץ.

בנתניה מדברים על אפשרות על כך שהשחקן הוצע ולא נשללה בדיקת האפשרות להבאתו, אולם מבירור קצר מתברר שהשחקן עצמו לא קיבל זימון ויש להניח שגם לא יגיע בשל מוצאו ובשל העובדה שחלק גדול ממשפחתו עדיין חיה באירן. גורם המקורב לקבוצה הציע לא להתייחס ברצינות רבה מדי לאפשרות הגעתו.

הקשר אלמוג כהן שוחרר היום מבית החולים לאחר שנבדק אמש ונמצא שאיננו סובל מסחרחורות. מתברר שכהן התלונן על כאבי ראש במחצית המשחק, אבל רופא הקבוצה, מרסלו פוסניק, שבדק אותו לא מצא ממצאים מיוחדים ונתן לו כדור נגד כאבי ראש. ראובן עטר שלח את אחד מאנשי הקבוצה כדי שיורה לזנו בונדאה להתכונן לכניסה למשחק עם פתיחת המחצית השנייה, אבל כהן שתה שתי כוסות תה וטען בפני עטר שהוא מרגיש טוב ושהוא רוצה להמשיך לשחק גם במחצית השנייה, בה הציג יכולת מצוינת.

גורם בקבוצה אמר: "ראובן עטר לא סיכן את בריאותו של שחקן מעולם וגם במקרה הזה יש צירוף מקרים נדיר ואין שום קשר בין כאבי הראש לבין הבומבה שאלמוג ספג במחצית השנייה".

היום חזרה נתניה להתאמן, לאחר ההפסד אמש בערב (1:0) לבית"ר ירושלים. הקשר הסלובקי מרטין דוריצה, שנחת אתמול בערב החל להיבחן היום בקבוצה, אולם טרם ניתן לעמוד על יכולותיו וכישוריו. נודע שהשחקן מגיע בכושר גופני טוב. בימים הקרובים ימשיך השחקן להיבחן. ביום רביעי תצא נתניה למשחק במסגרת רבע גמר גביע הטוטו נגד בני סכנין. סיכויים טובים הקשר הסלובקי ייטול חלק במשחק על מנת לאמוד את כישוריו.

ביקורת חריפה הושמעה היום על ידי גורמים בנתניה כלפי הקשר הרומני זנו בונדאה, שאמור להיחתך עם פתיחת חלון ההעברות על מנת לפנות מקום לקשר אחורי זר, לאור היכולת הגרועה שהוא מציג. ביקורת הופנתה גם כלפי הקשר הסלובקי, סטניסלאב אנגלוביץ', אולם גורם בנתניה אמר כי לפחות לגבי אנגלוביץ' ניתן להבין שלא כל האשמה מוטלת עליו: "התפקיד שלו הוא מגן ימני והוא אינו מתופקד בתפקידו המקורי במשחקים בהם אנגלוביץ' תופקד כמגן ימני הוא היה מצוין". בנתניה תמימי דעים ששני השחקנים יסיימו את דרכם בקבוצה בחלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully