וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו למגרשים, אבל לא לניצחונות

26.11.2007 / 22:14

הפועל חולון נראתה לא רע אחרי שבועיים בלי כדורסל ועם סגל חסר, אבל זה לא הספיק מול בני השרון של בלצ'ר וטפירו, שניצחה 90:93

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

שבועיים ללא כדורסל בהפועל חולון נראו כמו נצח. האוהדים, השחקנים וגם המאמן הזמני היו כל כך צמאים לכדורסל, אולי עד כדי כך שהם שכחו שמולם עומדת יריבה לא "פראיירית" בכלל בדמותה של בני השרון. קבוצתו של אפי בירנבוים ניצחה בסופו של דבר 90:93. הקבוצה החולונית שעמדה מולו נראתה לא רע בכלל בחלקים רבים של המשחק, אבל היא הייתה חסרה. היא חסרה כמובן את המאמן והבעלים מיקי דורסמן השוהה בחו"ל, לא פחות חשוב ואפילו יותר את טרה סימונס, שיחזור לארץ בעוד יומיים ובלעדיו המשחק פחות זורם.

מהצד השני, קוקי בלצ'ר (24 נקודות) היה זה שנהנה מהיעדרותו של סימונס ונותר ללא מאצ'-אפ. הגיבור של המשחק בבני השרון היה באופן לא מפתיע מאיר טפירו, שנתן תצוגה גדולה בעיקר במחצית השניה וסיים עם 25 נקודות.

עבור הפועל חולון, עם המאמן הזמני עופר חירותי על הקווים, זה היה הפסד שני העונה אם לוקחים בחשבון את ההפסד הטכני להפועל ירושלים. ביום חמישי הקרוב היא תארח את הפועל עפולה/גלבוע למשחק השלמה, ללא קהל. אפרופו קהל, 180 אוהדים של חולון הגיעו למשחק באולם מטרווסט רעננה ועברו בדיקות קפדניות במיוחד. ביום כזה ובלי קשר לתוצאה, אפשר לציין לשבח את האוהדים משני הצדדים, שהתנהגו למופת והשאירו את האקשן האמיתי לכדורסלנים.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה בחמישיה עם: ניצן חנוכי, קוקי בלצ'ר, אנדי איבי, מאיר טפירו ועוסמאן סיסה. חולון פתחה עם: פי. ג'יי טאקר, אבישי גורדון, מורן רוט אריק קמפבל וטאנוקה בירד.

חולון, כצפוי, פתחה את המשחק בצורה מהוססת ועוסמן סיסה ניצל את זה כדי להעלות את בני השרון ל-2:6. למזלה של חולון, גם בני השרון סיפקה לא מעט מתנות, מה שאיפשר למורן רוט להשוות ל-10:10. עוד שתי דקות עברו, ושלשות של אבישי גורדון ועמית תמיר העלו את חולון ליתרון 14:16. בני השרון המשיכה לגמגם ואריק קמפבל העלה את חולון ל-19:24 עם הבאזר של הרבע הראשון.

מאליק דיקסון ואריק קמפבל המשיכו להתל בהגנה של בני השרון גם בתחילת הרבע השני והובילו את חולון ליתרון 23:30. סיסה ניסה להשאיר את בני השרון בתמונה, אבל כשהשלשות של טפירו לא נכנסו ואלו של מורן רוט כן, חולון שמרה על היתרון שלה. ג'ייסון וויליאמס הצליח למזער נזקים עם הבאזר ובני השרון ירדה להפסקה בפיגור 42:38.

בני השרון חזרה לחיים בפתיחת המחצית השניה וקוקי בלצ'ר השלים ריצת 0:6 כדי להעלות אותה ל-42:44. כאן הגיעו הדקות החלשות של חולון ובני השרון המשיכה בבליץ כשארז כץ העלה אותה ל-51:56 אחרי 5:30 דקות. אבישי גורדון הצליח להשוות, אבל בני השרון יצאה לריצה נוספת, הפעם של 0:9 שהסתיימה בסל של קוקי בלצ'ר. הפעם הייתה זו בני השרון ששמרה על יתרונה בביטחה, וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 57:65.

איבי העלה את בני השרון ליתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע האחרון ושלשה נוספת של בלצ'ר שקבעה 59:70 לא ממש עזרה לאופטימיות של עופר חירותי, מאמנה הזמני של הפועל חולון. מה שכן עזר להם היה מתיחת שריר של בלצ'ר בתוספת עבירה טכנית לספסל של בני השרון, בזכותם חולון צימקה ל-73:68, 5:30 דק' לסיום. מאיר טפירו הגיב ב-5 נקודות רצופות והרגיע את הרוחות בספסל של אפי בירנבוים. טפירו לא עצר ואסיסט נהדר שלו לסיסה החזיר את המארחים ליתרון דו ספרתי, 2:45 דק' לסיום. חולון חזרה לעצמה בחצי הדקה האחרונה תוך כדי שהיא נהנית מהחטאות של בלצ'ר מהעונשין ובמקביל שלשה של ווישהאם צימקה ל-89:87. לחולון הייתה הזדמנות להשוות, אבל היא איבדה כדור ואיבי סגר עניין בשניה האחרונה.

קלעו לבני השרון: מאיר טפירו 25 ו-9 ריבאונדים, קוקי בלצ'ר 24 (7 מ-10 ל-2) ו-6 אסיסטים, אנדי איבי 21 ו-12 ריבאונדים, עוסמאן סיסה וג'ייסון וויליאמס 8 כל אחד, ארז כץ 5 ו-4 אסיסטים, ניצן חנוכי 2.

קלעו להפועל חולון: טוני ווישהאם 23, אבשי גורדון 14, מורן רוט 12 ו-5 אסיסטים, מאליק דיקסון 11 ו-5 אסיסטים, אריק קמפבל 10 ו-17 ריבאונדים, טאנוקה בירד (9 ריבאונדים)ועמית תמיר 9 כל אחד, פי. ג'יי טאקר 2.

"בהפועל חולון אין נחמות"

עופר חירותי, מאמנה הזמני של בני השרון, אמר בסיום המשחק: "בחולון אין נחמות. לא הלך, ניסינו לנצח והיינו קרובים. עשינו כמה שגיאות ברבע השלישי, שיחקנו מול קבוצה טובה ומאומנת וכל הכבוד לבני השרון. אני אתייעץ עם מיקי ונראה יחד איך לשפר את ההגנה וההתקפה לקראת המשחק הבא".

מאמן בני השרון אפי בירנבוים: "היה משחק טוב מאוד, ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים ומי שהכניס אותנו לכל זה היה השוטר שלנו. בסוף היה ממש מגיע לנו לנצח. אני מרוצה ששמרנו על הבית, אבל אני לא מרוצה מחוסר היציבות שלנו העונה. אני שמח שהשחקנים התעלו על עצמם אחרי שבוע מאוד לא קל".

מאיר טפירו: "אני אוהב את המשחקים הצמודים האלה, חבל שבסוף זה היה צמוד מדי. חשוב לנו לשמור על המשחקים בבית עד שנשתפר בחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully