וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך מוריד פרופיל לפני הפועל ת"א

יצחק סולומון

26.11.2007 / 17:15

שוער ק"ש מעדיף, כפי שהומלץ "לא ללבות את האש", לקראת המשחק מול קבוצתו לשעבר. שרצקי קורא להתאחדות לקיים את המשחק עם קהל

שוער עירוני איתוראן קריית שמונה, שביט אלימלך, התבקש לא לדבר בתקשורת על הדרבי הפרטי הצפוי לו ביום שני הבא, מול הפועל תל אביב, קבוצתו האחרונה בה שיחק תשע עונות ואף שימש כקפטן הקבוצה. אלימלך התייעץ בנושא עם הצוות המקצועי, שהמליץ לו לשמור על דממת אלחוט. בסביבתו של שביט סיפרו כי כלי תקשורת רבים מבקשים לראיינו לקראת המשחק המסקרן עבורו, אך הוא מעדיף לשתוק, "כדי לא ללבות את האש".

"ביקשו ממני להוריד פרופיל", אמר אלימלך, "בשלב זה אני שותק. אולי לפני המשחק אגיד כמה מילים, אני עדיין מתלבט, אבל בטח שלא אצא בחגיגה תקשורתית, כפי שיש כאלה שבטח מצפים".

אחד ממקורביו של השוער אמר כי "שביט לא מרגיש שהוא צריך להוכיח משהו לאנשי הפועל תל אביב. הוא לא בקטע של להראות להם שהם טעו כאשר ויתרו עליו. היום הוא בקריית שמונה, טוב לו כאן, והוא נהנה מכול רגע. זה הדבר היחיד שמעניין אותו".

לאחר יום מנוחה, תחזור הקבוצה מחר (שלישי) למסלול האימונים ותחל בהכנות לקראת המשחק בבלומפילד מול נועלת הטבלה. נכון להיום המשחק אמור להתקיים ללא קהל, מה שהביא את יושב ראש הקריה, איזי שירצקי, לצאת בקריאה להתאחדות לכדורגל לקיים את המשחק עם קהל, משום שלטענתו אין ערך ספורטיבי למשחק ללא קהל. כזכור, גם לפני המשחק נגד מכבי חיפה, שאמור היה להתקיים ללא קהל, יצא שרצקי בקריאה דומה. בסופו של דבר המתיק בית הדין את עונשה של חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully