וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז לא זוכה לשקט ועשוי לעזוב

26.11.2007 / 17:35

למרות ההכחשות בליברפול, היחסים בין הספרדי לבעלים עלו על שרטון. בין השאר בניטז עקץ את הבוסים: "הם לא מבינים את חלון ההעברות"

מאמן ליברפול, רפא בניטז, יצא באופן גלוי נגד הבעלים האמריקאים של קבוצתו, שטענו ביום שבת האחרון בניוקאסל כי הם אינם בטוחים כבר שהמאמן הספרדי יכול לזכות באליפות הליגה. בניטז שזכה בשתי אליפויות בספרד ובגביע אופ"א עם ולנסיה ובנוסף זכה בתארים גם באנגליה, ספג ביקורות לאחרונה מצד טום היקס וג'ורג' גילט שהביעו ספק אם בניטז הוא האיש שיכול לזכות באליפות לאחר 18 שנים עקרות.

בניטז סירב לבקשות הבעלים בסנט ג'יימס פארק להימנע מהתייחסות לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב, ואמר על הבעלים שלו: "הם לא מבינים את חלון ההעברות באירופה". בכך הוא החריף את היחסים עם הבוסים ועלול לסיים את תפקידו בקבוצה בקרוב. בניטז, שהשאיר את טור ההפסדים של קבוצתו על אפס, נמצא רק במקום החמישי בליגה והוא רחוק שש נקודות מארסנל המוליכה.

בעקבות ההבנה שלו כי אין לו גיבוי מצד בעליו, בניטז לא חשש להתעמת עם הבעלים בצורה כל כך בוטה, ונראה כי עזיבתו היא עניין של זמן. בין השאר כועס המאמן הספרדי על כך שהבעלים מסרב לגבות את תוכניותיו לחלון ההעברות בינואר, לצד סירובם לחתום על חוזה ארוך טווח עם חביאר מסצ'ראנו תמורת 17 מיליון ליש"ט. עם זאת, הבעלים של ליברפול הכחישו את האפשרות כי התקבלה כבר החלטה לפטר את בניטז ולמנות את ז'וזה מוריניו במקומו.

בקבוצה אמרו לגבי הטענות כי בניטז עשוי לסיים בקרוב את תפקידו: "למרות הספקולציות בעיתוני היום, אין שום חדש. השגנו בשבת ניצחון יפה על ניוקאסל, ומצפים לנו מספר משחקים חשובים, כאשר הראשון שבהם הוא ברביעי מול פורטו, לאחר מכן בולטון ורדינג. כולנו, יחד עם מנהל הקבוצה, ריק פרי, מתכננים להיפגש עם רפא ואנחנו רוצים לקבל החלטות לגבי צרכי הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully