וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "חשוב שנירתם להצלת בעלי החיים"

27.11.2007 / 16:49

בכירי הספורטאים ועמותת אהב"ה הגיעו לפארק הירקון, ופתחו בקמפיין מודעות לאימוץ בעלי חיים, שצפוי לתפוס תאוצה בשבועות הקרובים

אגודת אהב"ה, הפועלת להצלתם של בעלי חיים נטושים, קיימה היום (שלישי) ב-14:00 בגינה ציבורית באזור פארק הירקון, אירוע המוני, בהשתתפותם של בכירי הספורטאים של ישראל, כחלק מיחסי הספורט בקהילה. הספורטאים עשו זאת לצורך הגברת המודעות ולהצלת בעלי חיים, וכל זאת במסגרת עזרה לעמותת אהב"ה - עמותה שמטפלת בבעלי חיים נטושים. בישראל חיים רבבות כלבים וחתולים חסרי בית, שאינם מוצאים מי שיאמצם. כתוצאה מהצפיפות הגבוהה, לעמותות קשה להחזיק את בעלי החיים, ובמספר ארגונים אף ממיתים את החיות בתוך מספר שבועות לאור הצפיפות.

יושב ראש עמותת אהב"ה להצלת בעלי חיים, שולמית לוי, חלתה בסרטן לבלב קטלני שאי אפשר לטפל בו. בקשתה האחרונה היא לארגן תרומות מזון להאכלת אלפי החתולים והכלבים בעמותת אהב"ה, ולמצוא בתים טובים לחתולים וכלבים בהם טיפלה אישית בעמותת אהב"ה. חתולים וכלבים אלה חייבים למצוא בית, אחרת יועברו למכלאה חשופה לגשם ולקור. העמותה עורכת מרתון אימוץ של חתולים וכלבים בכל הארץ, בצפת בצפון ועד שדרות בדרום. לפרטים על אימוץ ועל תרומת מזון ותרופות להצלת חיי כלבים וחתולים ניתן לפנות למוקד הארצי של עמותת אהב"ה 09-9588833.

הספורטאים נענו לבקשה, הגיעו לאירוע וקראו לאמץ, לעזור ולתרום. בין השמות הבולטים שנכחו היה גם כוכב מכבי תל אביב, אבי נמני, שהדגיש את חשיבותו של העלאת הנושא לסדר היום: "הכלב הוא ידידו הטוב של האדם. חשוב שמדינתנו לא תישאר מאחור, ותהא כמו המדינות הנאורות, שדואגות לבעלי החיים". חברו של נמני לקבוצה, יוסי שבחון, הוסיף: "גדלתי במושב שבו היו שלושה כלבים, אני מודע לערכן של החיות ולחשיבות גידולן".

בעתיד מקווים המארגנים לארגן ימי אימוץ המוניים. ספורטאים רבים שלא הגיעו לאירוע, כגון שחר פאר ואריק זאבי, הצרו על העובדה שלא יכלו לבוא, אולם הבטיחו כי יפעלו בנושא בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully