וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן דרבי קאונטי עזב את הקבוצה

26.11.2007 / 13:56

בילי דיוויס שהעלה את הקבוצה לפרמייר ליג, אך נקלע למקום האחרון עם ניצחון אחד, סיים את תפקידו. היו"ר: "החלטנו להיפרד"

מנג'ר דרבי קאונטי, בילי דיוויס, עזב את המועדון בהסכמה הדדית אחרי פתיחת העונה הרעה של הקבוצה בליגה האנגלית. דרבי המדורגת במקום האחרון בליגה עם שש נקודות בלבד וניצחון בודד ב-14 משחקים, הודחה גם בסיבוב השני בגביע הליגה כשהפסידה לבלקפול, ונראית היום כמועמדת הודאית לרדת בתום העונה לצ'מפיונשיפ.

"נפגשתי עם בילי דיוויס הבוקר ומתוך הסכמה הדדית והאינטרסים של שני הצדדים הגענו למסקנה שללכת בכיוונים שונים זו ההחלטה הנכונה כרגע", הודיע יו"ר הקבוצה, אדם פירסון. "אנחנו מאחלים לבילי דיוויס את הטוב ביותר ומכירים לו תודה על כך שהעלה את הקבוצה בצורה נפלאה לפרמייר ליג, מקום שכולם רצו להגיע אליו בקבוצה".

דיוויס הגיע לדרבי בקיץ 2006 והעלה את הקבוצה מהליגה השנייה כבר בעונתו הראשונה במועדון. הקבוצה שסיימה במקום השלישי ניצחה במשחקי הפלייאוף 0:1 את ווסט ברומיץ' ועלתה לפרמייר ליג. למרות קיץ שבו החתימה דרבי את רוברט ארנשו וקלוד דיוויס, הקבוצה ספגה הפסדים כואבים כמו 6:0 לליברפול בחוץ ו-5:0 לווסטהאם בבית. ההפסד בשבת האחרונה 2:0 לצ'לסי היה ההפסד העשירי שלהם העונה, כשבמאזן השערים שלהם הם ספגו 33 לעומת חמישה כיבושים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully