וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון לא הולך לשום מקום

26.11.2007 / 13:06

הלייקרס הציעו הארכת חוזה, שככל הנראה תמנע מהמאמן לעזוב לניקס אם אייזיה יפוטר. סם מיצ'ל הפך למאמן עם הכי הרבה W בתולדות טורונטו

רבים מאוהדי ניו יורק ניקס יכולים להמשיך ולשקוע בפסימיות. הבוקר (שני) פירסם "ניו יורק פוסט" שמאמן לוס אנג'לס לייקרס ככל הנראה לא יגיע לתפוח הגדול, כדי לשחרר את הניקס משרביטו של אייזיה תומאס. השמועות בתקשורת האמריקאית דיברו על כך שאם הניקס ימשיכו להידרדר, הקבוצה תבצע מהלך שינחית בעיר את איש הזן, ששיחק כזכור בקבוצה בימי הזוהר שלה בתחילת שנות השבעים.

ג'קסון קיבל מהלייקרס הצעה להאריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים תמורת 20 מיליון דולר. "אני מעדיף לא להתייחס למצבי", אמר ג'קסון, "אני חושב שמוטב שאשב עם ג'רי באס ואדון על זה". לפני שלושה שבועות אמר ג'קסון שעתידו אינו קשור בקובי בריאנט והלייקרס, אבל נראה שבתקופה הקרובה דבריו יאבדו את תוקפם.

מיצ'ל השאיר את לני ווילקינס מאחור

טורונטו ניצחה אמש את שיקגו 78:93, והנחילה לה הפסד רביעי ברציפות. מי שיצא מרוצה במיוחד מהמשחק הוא מאמן הראפטורס סם מיצ'ל, שהפך למאמן עם הכי הרבה ניצחונות בתולדות הקבוצה הקנדית.

למיצ'ל יש 114 ניצחונות באמתחתו, והוא שבר את הישגו של לני ווילקינס, שאימן את הקנדים בין השנים 2000 ל-2003. "זה אומר שעדיין תהיה לי עבודה", התייחס מיצ'ל בהומור לעניין, "ואני פשוט גאה באופן שבו שחקני משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully