וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו פיטרה את מאמנה

26.11.2007 / 13:09

הסיציליאנים נפרדו מסטפאנו קולאנטאנו, לאחר ההפסד המשפיל ליובנטוס, 5:0 ומינו שוב, את פרנצ'סקו גווידולין. דל פיירו מתחיל לחשוב על מילאן

קבוצת פאלרמו מהסריה A פיטרה הערב (שני) את מאמנה סטפאנו קולאנטאנו, לאחר ההפסד המשפיל אמש בליגה, 5:0 בחוץ ליובנטוס. מי שישוב ליטול את הרסן הוא מאמנה לשעבר, פרנצ'סקו גווידולין. הוורודים מסיציליה אמנם ניצבים במקום השמיני בליגה, אולם השיגו רק ניצחון אחד בשמונת משחקיהם האחרונים.

זאת תהיה הקדנציה הרביעית של גווידולין בקבוצה. הקדנציה הקודמת של מנג'ר מונאקו לשעבר, הסתיימה באפריל בשנה שעברה, לאחר שפוטר עקב מספר תוצאות רעות, רק כדי לשוב לקבוצה שני מחזורים לסיום. קולאנטאנו מונה בחודש יוני השנה, אחרי שהוביל את אטאלנטה למקום השמיני בעונת 2006/7.

דל פיירו מאותת למילאן

רגע לפני ההתמודדות הגדולה בשבת בין מילאן ליובנטוס, אלסנדרו דל פיירו שלח איתות גם למאמנו וגם לעבר היריבה, כאשר אמש עלה לשחק 25 דקות בניצחון של הגברת הזקנה 0:5 על פאלרמו, ובהן כבש שני שערים. "לפני המשחק אמרתי שאני אבקיע שני שערים. אני לעולם לא מפר את האמת שלי, ואני גם במצב פיזי אופטימלי".

דל פיירו התייחס להיבט האישי, ואמר: "אני באמצע תקופה מצוינת בחיים שלי הודות להולדת בני. יש לנו פוטנציאל כקבוצה, אבל אנחנו צריכים לראות איך דברים מתפתחים רק בסיום הסיבוב הראשון. אנחנו חייבים את הנשמה של להרגיש שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

על הקרב מול הרוסונרי בשבת, אמר: "אנחנו צריכים להישאר צנועים, ואנחנו מקווים לעשות עבודה טובה. מילאן היא קבוצה מצוינת, אבל גם אנחנו". בהתייחס לנבחרת הלאומית, דל פיירו עדיין מקווה לקבל זימון: "אני מקווה לשכנע את רוברטו דונאדוני כך שייקח אותי בחשבון. זה מה שהוא אמר לי ולשחקנים האחרים. הוא יבחר את הפיתרון הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully