וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מעדיפה להשקיע בשחקנים ולא במאמן

רגב גולדמן

26.11.2007 / 21:50

הקבוצה, שנפרדה מלוזון, תנסה לחסוך בעמדת המאמן ולשים את רוב הכסף על שני שחקנים שיגיעו בינואר. ההנהלה מכחישה פניות למאמנים

בהנהלת הפועל תל אביב, שנפרדה ממאמנה גיא לוזון לאחר שזה התפטר ביום ראשון, החליטו לנסות ולגייס סכום כסף נכבד על מנת להשקיע בשחקני רכש בחלון העברות בינואר, מתוך מחשבה שזה הצעד שיוביל בסופו של דבר את הקבוצה ליציאה מהמשבר. בשלב זה נמנעים בקבוצה לשלם סכומי כסף נכבדים עבור מאמנים שהוזכרו כמועמדים להגיע, ומעדיפים להשקיע את הכסף הגדול בשחקנים שיבואו בינואר. ככל הנראה שניים.

לואיס פרננדז, שהחל במגעים עם ראשי הקבוצה אתמול, דרש שכר גבוה מאוד, אותו לא יכלה הקבוצה לשלם. בהפועל מנסים בשלב זה להוריד את הלחץ התקשורתי שגבר בשעות האחרונות עקב הפרסומים הרבים על המועמדים האפשריים שהוזכרו לאימון הקבוצה.

בהודעה רשמית שפרסמה נאמר: "על מנת להפריך את חרושת השמועות מבקשת הקבוצה להבהיר שטרם נעשתה פנייה רישמית של הקבוצה בכל הנוגע לסוגיית המאמן. במשחק הקרוב יאמנו רון ציבלין ויוסי אבוקסיס".

קודם לכן הוזכר מוטי איוניר כמועמד הבולט לעמדת המאמן בקבוצה. בהפועל תל אביב נמנעו לאורך כל היום להתייחס לסוגיית איוניר ואמרו כי ברגע שיהיה מה להודיע הקבוצה תפרסם הודעה רשמית.

בהנהלת הקבוצה עדיין אין הסכמה חד משמעית על המאמן הבא. מקורבים למוני הראל אמרו כי הקבוצה על סף חריגה מהתקציב, וכל סכום נוסף שיצא מעכשיו מקופת מהקבוצה, עשוי להיות מגיוס כספים.

בעקבות אי ההסכמה בקרב ההנהלת הקבוצה על זהות המאמן החדש, שמו של אלי גוטמן עדין אקטואלי. לפחות אחד מחברי ההנהלה תומך מאוד בהחתמתו. נראה כי אם גוטמן יצליח להתיר את חוזהו בא.א.ל לימסול הקפריסאית, הוא יהיה המועמד הבולט. אלי כהן ככל הנראה יהיה האופציה האחרונה שאליה יחתרו ראשי הפועל תל אביב.

ביום שלישי בבוקר תקיים הקבוצה אימון שחרור קל, ולאחריו יסעדו השחקנים בוולפסון ומשם יצאו במרוכז לנתב"ג. הטיסה של הקבוצה בשעה תצא בשעה 16:00. כפי שנראה כעת, ראובן עובד לא ייכלל בסגל למשחק במדריד.

יוסי אבוקסיס, שנמצא כבר כמה ימים בספרד במעקב אחר חטאפה, ידריך את הקבוצה יחד עם רון ציבלין מאמן הכושר. אבוקסיס יירשם כעוזר המאמן משום שאין ברשותו תעודת מאמנים. בהפועל תל אביב הוחלט שרון ציבלין יירשם כמאמן הקבוצה למשחק הקרוב, משום שברשותו התעודה הנדרשת, והשניים יהיו אלו שיעמדו על הקווים ביום חמישי.

לוזון: "מקווה שתצאו מהמצב"

עוד לפני שהחלו החיפושים אחר מאמן, הגיע היום בבוקר (שני) גיא לוזון למתחם האימונים בוולפסון, נפרד מהשחקנים וערך עימם שיחות פרידה. לוזון, שמונה בתחילת העונה למאמן הקבוצה והודיע על עזיבתו אמש, החליט להיפרד מהשחקנים באופן אישי ולדבר אליהם מהלב.

"כפי שכולכם יודעים, סיימתי את תפקידי כמאמן הקבוצה", אמר לוזון לשחקנים, "זה לא התחבר, למרות שניסיתי לעשות הכל כדי שהקבוצה תצליח. אם פגעתי במישהו זה היה אך ורק מיושר מקצועי ומתוך שאיפה להצלחה. אני רוצה להדגיש שכלום לא היה אישי וכל הביקורת שלי כלפי השחקנים היתה מקצועית בלבד.

"אני יודע שהייתי ישר, ולא עסקתי בפנקסנות, ולא התחשבנתי עם שחקנים. אני יוצא מפה בראש מורם כי אני יודע, שעשיתי הכל על מנת שהקבוצה והמועדון הזה יצליחו. אתם הפועל תל אביב, וזאת קבוצה גדולה, אולי הגדולה ביותר בארץ. המקום האחרון זה בהחלט לא המקום שלכם. אני מאוד רוצה שתצליחו ומקווה שתצאו מהמצב הזה".

באימון עצמו, אותו העביר מאמן הכושר רון ציבלין, תורגל רמי דואני כבלם במקומו של טל חן הפצוע. חן שייבדק מחר על ידי רופא הקבוצה, מתח את השריר וככל הנראה לא ייצא עם הקבוצה מחר למדריד. גם יגאל אנטבי ו-וואליד באדיר תורגלו בהרכב.

שחקן בכיר בקבוצה אמר היום: "אולי תהיה התלהבות ראשונית כשיהיה מאמן חדש, אבל ההרגשה היא שאין לנו כוח לכל המקורבים שיגיעו יחד איתו, כלומר של המאמן החדש. שחקנים צעירים ומנוסים יותר שהיו אמורים לקבל את המפתחות להרכב הראשון עשויים לרדת לספסל כשהמאמן החדש יגיע. אנחנו מקווים שלמרות זאת כל הקבוצה תילחם כדי לצאת מהמצב".

מוני הראל עשוי לעזוב בסוף השנה

בסיום העונה מסתיים החוזה שנחתם לפני שנתיים של קבוצת הניהול הנוכחית עם קבוצת סמי סגול, הבעלים של הפועל תל אביב. בתחילת השנה האזרחית, ינואר-פברואר, אמורה להתקיים פגישה בין נציגי סגול והראל במטרה לסכם על עזיבתה או המשך ניהולה של הקבוצה על ידי מוני הראל.

מקורביו של הראל מסרו לא פעם כי בשל אכזבתו הגדולה מאי הצלחתה של הקבוצה ועקב השקעת הכספים הרבה (השנה תקציב הקבוצה עמד על 40 מיליון שקלים, הגבוה בתולדותיה), וכן בשל מחאת הקהל כנגדו, עשוי הראל להחליט על סיום דרכו בסוף השנה.

גורם בקבוצה אמר על אבוקסיס: "אולי זה הזמן כעת למנהיג בדמותו של יוסי, במטרה לחזק מנטאלית את הקבוצה. כל הרעיון של הדחת אבוקסיס ממשחק פעיל בתחילת העונה ע"י לוזון היה מוטעה מלכתחילה, ויוסי לא הסתיר את זה. עכשיו אולי הוא יוכל לתרום למועדון שהוא כל כך אוהב".

גם ישראל עיני, מאמן השוערים של הקבוצה, עשוי לעזוב מאחר והוא נמנה עם הסגל שהביא גיא לוזון לוולפסון. עיני עדיין לא קיבל הודעה על סיום תפקידו, אך במקרה ויוחלט שגם הוא יעזוב, מי שייצא עם הקבוצה כמאמן שוערים חלופי הוא גבי בורשטיין, המשמש מאמן השוערים בקבוצת הנוער.

עדכון ראשון 12:51 26/11
עדכון אחרון 21:50 26/11

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully