וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שיא לדודי סלע

26.11.2007 / 7:57

הזכיה בטורניר הצ'לנג'ר ביוקוהאמה הקפיצה את הישראלי אל המקום ה-63 בעולם. הראל לוי התקדם למקום ה-172, אובזילר ל-79

העפלתו של דודי סלע לגמר טורניר הצ'לנג'ר בטיוואן וזכייתו בטורניר הצ'לנג'ר ביוקוהאמה שביפן, עשו את שלהם, והמחבט מספר 1 של ישראל רשם הבוקר (שני) דירוג שיא בקריירה, כשהתקדם שלושה שלבים אל המקום ה-63 בעולם. העפלתו של הראל לוי לרבע גמר טורניר הצ'לנג'ר בנוקסוויל שבארצות הברית, קידמה אותו 5 שלבים בדירוג, אל המקום ה-172 בעולם. נועם אוקון ירד 4 שלבים אל המקום ה-245 בעולם.

עונת הטניס שנסתיימה עם זכייתו של רוג'ר פדרר, המדורג מספר 1 בעולם, בטורניר המאסטרס, שלחה את עשרת הטובים בעולם למנוחה, ללא שינויים בדירוגם. רפאל נדאל מדורג שני בעולם ואחריו ממוקמים בסדר עולה נובאק דיוקוביץ' הסרבי, ניקולאי דוידנקו הרוסי, דויד פרר הספרדי, אנדי רודיק האמריקאי, פרננדו גונזלס הצ'יליאני, רישאר גאסקה הצרפתי, דויד נלבדיאן הארגנטינאי וטומי רוברדו הספרדי.

גם בקרב הנשים לא נרשמו שינויים בצמרת. הישראלית שחר פאר נותרה במקום ה-17 בעולם, ולעומתה שיפרה ציפי אובזילר את מקומה, קפצה שני שלבים והתמקמה במקום ה-79 בעולם. אובזילר רחוקה רק 4 שלבים מדירוג השיא שלה, אותו קבעה ביולי 2007. הבלגית ז'סטין הנין ממשיכה להוליך את הצמרת הנשית, ואחריה מדורגות בסדר עולה סבטלנה קוזניצובה הרוסייה, ילנה יאנקוביץ' ואנה איבנוביץ' הסרביות, מריה שראפובה ואנה צ'אקבטדזה הרוסיות, האחיות האמריקאיות סרינה ו-ונוס וויליאמס, דניאלה האנטוחובה הסלובקית ומריון ברטולי הצרפתיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully