וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה נערכת לעזיבת תמיר כהן: תבחן קשר סלובקי

אריק רחמיאן

26.11.2007 / 0:04

השחקן מתלבט בין אנגליה לבלגיה, ובקופסה לא מבזבזים זמן והנחיתו את מרטין דוריצה, שחקן ארטמדיה ברטיסלבה, שייבחן השבוע

מכבי נתניה אירחה בביתה את בית"ר ירושלים וספגה את הפסדה השני ברציפות בבית, 1:0 משער של רומולו. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה בלשון המעטה, ולא שפע באירועים סביב השערים. הקשר אלמוג כהן, שספג כדור חזק בראשו במהלך המשחק והוחלף, פונה לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח קל. הקשר התלונן על כאבי ראש עזים בסיום המשחק ואף הקיא ובצוות הרפואי של מכבי נתניה הוחלט לפנותו לבית חולים.

עטר יבחן קשר סלובקי כמחליף לתמיר כהן

מרטין דוריצה, קשר אחורי שמאלי, סלובקי בן 26, שחקנה של ארטמדיה ברטיסלבה, נחת הערב (ראשון) בישראל ויחל להיבחן מחר במכבי נתניה. השחקן, שהגיע באמצעות סוכנו, מרטין פשקו, שוערה לשעבר של מכבי נתניה, נכח יחד עם הסוכן במשחק ההפסד 1:0 של נתניה לבית"ר ירושלים הערב ומיד בסיומו ערך היכרות עם המאמן ראובן עטר וראשי מכבי נתניה. מכבי נתניה נערכת למעשה לאופציה חלופית לקשר תמיר כהן, שעל פי כל ההערכות יעזוב כבר בתחילת ינואר את הקבוצה. לכהן יש הצעה להצטרף לגנט הבלגית, שם משחק כידוע גילי ורמוט. במהלך המשחק עקבו נציגי ברוז' הבלגית אחר יואב זיו וגם אחר כמה משחקני מכבי נתניה. הסקאוטים הבלגיים עזבו את המשחק עשר דקות לפני סיומו.

הקבוצה הבלגית הציעה לכהן חוזה לשלוש שנים תמורת 350 אלף דולרים לעונה, כשהבלגים מדברים על הצטרפותו כבר עם פתיחת חלון ההעברות. מי שאחראי על ההעברה הוא הסוכן דוד קורן, ישראלי החי בבלגיה ודודו דהאן, הסקאוט ומאמן הכח עמידר רמת גן.

על פי הגורמים המקורבים לשחקן, כהן ואביו מתלבטים באשר להצעה הבלגית, שכן השניים אוחזים בשתי הצעות נוספות מהפרמיירליג באנגליה, ושם מעדיף כרגע השחקן לשחק. גורם בנתניה אומר הערב: "אנחנו כמעט השלמנו עם העובדה שתמיר כהן לא ימשיך בנתניה אחרי ינואר, ואנו נערכים בהתאם". לתמיר כהן, המנהל משא ומתן עם מכבי נתניה על הארכת חוזהו, יש סעיף יציאה לאירופה תמורת 75 אלף דולרים, אותו מתכוון לנצל השחקן כדי לצאת ולהגשים את החלום האירופי.

מאמן נתניה, ראובן עטר, התייחס גם לעניין תמיר כהן במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק ואמר: "כל הקבוצות עושות הערכת מצב לקראת ינואר, וגם אנחנו נערכים בהתאם. היום הגיע קשר מברטיסלבה להיבחן בקבוצה, לא בטוח שהוא יישאר ובהחלט אנחנו נשב בימים הקרובים, ננתח את המצב וגם אנחנו ניערך כמו כולם לקראת ינואר".

משטרת נתניה נושמת הערב לרווחה. המבצע לאבטחת המשחק עבר בשלום, למעט אירוע אחד, שבו נפצע אוהד בית"ר מאבן שהושלכה מעבר לחומות האצטדיון. האוהד טופל במקום ונשלח להמשך טיפול בבית החולים לניאדו שבעיר. דובר מרחב השרון, פקד יצחק שמר, אישר את הפרטים ואמר: "למעט האירוע היחיד שבו נפצע אוהד אחד קלות, לא נרשמו אירועים נוספים".

הקשר אלמוג כהן, שספג כדור חזק בראשו במהלך המשחק והוחלף, פונה לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח קל. הקשר התלונן על כאבי ראש עזים בסיום המשחק ואף הקיא ובצוות הרפואי של מכבי נתניה הוחלט לפנותו לבית חולים.

שום: "כל הליגה חיכתה שנפסיד"

יצחק שום, מאמן בית"ר ירושלים, דיבר בסיום על המשחק הבינוני שקבוצתו השיגה, בסופו יצאה עם ניצחון, אחרי שני משחקים ללא הישג דומה. "באנו לנתניה לעשות את מה שלא עשינו בשבועות האחרונים וזה לנצח", אמר שום, "כל משחק חשוב מבחינתנו ובנתניה המשחק היה חשוב על אחת כמה וכמה. כל הליגה חיכתה שנפסיד כדי שהליגה תיפתח וכולם בנו על כך שנפסיד היום והם ישיגו אותנו. קצת לפני המשחק, חששנו ממכבי נתניה, והדבר הכי חשוב הערב היה לנצח ולחזור ולהבקיע. גם כשזה מגיע בקטע של משחק פחות יפה, העיקר התוצאה ואני שמח שהבחורים שלנו הגיעו היום עם מוטיבציה גבוהה מאוד ואם היה הולך לנו קצת יותר טוב היינו מסיימים בתוצאה גבוהה יותר".

אריק בנאדו, בלם בית"ר, ששיחק הערב לצד תומר בן יוסף ולא כמו שהתרגל בשבועות האחרונים עם שמעון גרשון אמר בסיום: "ידענו לפני המשחק שנתניה היא קבוצה ביתית ומהירה מאוד, והיה חשוב לנו לנצח היום ולהרחיק את סכנין, מכבי חיפה וגם את נתניה מאיתנו. אני שמח שהצלחנו בכך. אני גם מאמין שעם הזמן נשפר עוד יותר את היכולת שלנו ונציג כדורגל יפה יותר".

דדי בן דיין נשמע בכל זאת מסופק מההפסד המינימלי לבית"ר: "ההכנה שלנו הייתה מעולה. באנו, נלחמנו ויצרנו מצבים, אבל לא קל לשחק מול האלופה וכשאנחנו לא ניצלנו את המצבים שלנו, הם כבשו בהברקה אחת וזה ההבדל הקטן. מכבי נתניה ראויה להיות קבוצת צמרת, ואני רוצה בהזדמנות זו להחמיא לשחקנים הצעירים שלנו שקיבלו את ההזדמנות. שחקנים שמשחקים תמורת כסף קטן, אבל משחקים עם המון מוטיבציה ונשמה". בן דיין התייחס להפסד השני בבית ברציפות ואמר: "מכבי נתניה תמשיך לשאוף גם בעתיד להציג יכולת טובה ולהשיג את מירב הנקודות עד סוף השנה, כמובן שההפסדים האלה נותנים לנו חומר למחשבה".

גם מאמן נתניה, ראובן עטר, נשמע מרוצה ביחס להרכב החסר שהציג: "חסרו לנו היום שחקנים רבים ואני רק יכול להחמיא ולומר כל הכבוד לחבר'ה ששיחקו היום. הגענו לשניים- שלושה מצבים שלא ניצלנו ואם נוסיף את הפנדל, שלפי מה שהבנתי הגיע לנו, אז בסך הכל אין לי טענות לשחקנים ואני מרוצה מהמלחמה שלהם ומהרצון שלהם. צריך לזכור ששיחקנו נגד בית"ר ירושלים, להם יש שחקנים איכותיים מאוד. כמובן שאני מאוכזב מהתוצאה".

כתבי עיתון "הארץ" משה הרוש, דור בלך ומתן קרקוב מוסיפים כי סקאוטים מלוקרן וקלוב ברוז' עקבו אחרי יצחקי, עמית בן שושן ויואב זיו. כמו כן, בסיום המשחק נזרקו אבנים ממרפסת אחת הדירות הסמוכות אל עבר יציע אוהדי בית"ר. שני אוהדים נפצעו קל והזורקים נעצרו על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully