וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מתכננים שינויים

אייל בן יעקב

25.11.2007 / 20:04

ההפסד הביתי לנצרת עילית גרם לראשי הקבוצה הדרומית לעשות חושבים. בלבול: "עדיין לא החלטנו באיזו עמדה יגיע שחקן זר"

יום לאחר ההפסד הביתי 2:1 לנצרת עילית משער בדקה התשעים של אקקי מיקוצ'דזה אתמול (שבת) ערכו שחקני הפועל באר שבע אימון. לפני האימון שוחחו עם השחקנים מנכ"ל הקבוצה, ירון בר-און, והמנהל המקצועי, ויקו חדד, והזכירו להם כי מי שלא ישתפר בזמן הקרוב עשוי להיחתך מהקבוצה עוד לפני פתיחת מועד ההעברות בינואר.

חלק נכבד מאוהדי הקבוצה ממשיכים לקרוא לפיטוריו של המאמן, מרקו בלבול, ולטענתם יש לו חלק משמעותי בהפסד הקבוצה אתמול. "רציתי לחזק את אגף שמאל, כי משם באו כל ההגבהות שלו. שני המצבים הכי טובים שלנו במחצית השנייה הגיעו מהגבהות מצד שמאל", אמר היום בלבול בתשובה לטענות האוהדים על כך שהעברתו של אנדריי קאלדיירה מהמרכז לצד שמאל בפתיחת המחצית השנייה, פגעה במומנטום של הקבוצה. "באיזשהו שלב איבדנו את המומנטום במרכז המגרש, במיוחד לאחר הרחקתו של אורן ניסים. אחרי שאתה מפסיד כל חילוף הוא לא טוב" עונה בלבול למבקריו.

לשאלה איזה חיזוק מועמד להגיע לקבוצה ענה בלבול "עדיין לא החלטנו באיזו עמדה יגיע שחקן זר. כרגע אין שחקן ישראלי מסוים על הכוונת שלנו". בנוסף, למרות הצהרת המנכ"ל אתמול ש"ללא ספק ייעשו שינויים" הוסיף בלבול כי לא ישוחררו שחקנים לפני מועד ההעברות.

הקשר הברזילאי הנבחן, פאדילה, לא הרשים ולא ישחק בקבוצה. החיפושים אחר קשר אחורי יימשכו, ומי ששמו הוזכר כמועמד לקבוצה, הוא פבריציו קראבליו שעזב לפני מספר ימים את אחי נצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully