וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט הלם בניו אינגלנד

26.11.2007 / 7:23

הפטריוטס לא ציפו, ובנס לא ירדו מנוצחים על ידי פילדלפיה, עם 28:31 דחוק. הסטר היה סנסציוני, שיקגו ביצעה מהפך מול הברונקוס

אחרי שניצחו בשבוע שעבר בדטרויט, ניתן היה לצפות מהשחקנים של ניו יורק ג'איינטס שירימו את הכפפה וימשיכו את המומנטום גם מול מינסוטה. אלא שמשחק איום של הענקים והגנה מעולה של הוייקינגס העניקה לטרוואריס ג'קסון וחבריו ניצחון 17:41 במדולנדס.

מי שעשו צעד נוסף לאליפות הבתים הן טמפה ביי, שניצחה את וושינגטון 13:19, וסיאטל, שביצעה מהפך בסט. לואיס וגברה על הראמס 19:24. ניו אורלינס שמרה את עצמה בתמונה אחרי 6:31 על הבדיחה מקרוליינה וג'קסונוויל כבר יכולה להתכונן לפלייאוף בעקבות ה-14:36 על בפאלו. טנסי ממשיכה לצנוח עם תבוסה - 35:6 בסינסינטי, כשקליבלנד פורחת עם ניצחון שביעי - 17:27 על יוסטון. אוקלנד חזרה מקנזס סיטי עם ניצחון בטוילט בול - 17:20, כשהדרמה הגדולה נרשמת במשחקים המאוחרים.

סן דייגו עברה בקלות את בולטימור, אבל שלושת המשחקים האחרים היו מותחנים. שיקגו, עם משחק אדיר של מחזיר הבעיטות דווין הסטר, נחלצה מפיגור גדול וגברה בהארכה על דנבר 34:37. סן פרנסיסקו בעטה בסיכויי הפלייאוף של אריזונה כשעברה אותה עם 31:37, וניו אינגלנד הפתיעה אפילו את עצמה כשהזיעה קשות נגד פילדלפיה, וניצחה 28:31.

המנחוס הרשמי של המדולנדס

ניו יורק ג'איינטס (4:7) - מינסוטה (6:5) 41:17

כשהמשחק רק נפתח, הסימנים כבר היו שם. דגל אחר דגל, עבירה אחר עבירה. הג'איינטס שוב ניצחו את עצמם כמו שרק הם יודעים - על ידי יריות חוזרות ונישנות ברגל. כבר בדרייב הראשון זרק טרוואריס ג'קסון ל-60 יארד לסידני רייס, שהעלה ל-0:7, ובמצב 7:7 זרק איליי מאנינג לראשון מארבעת איבודיו, ודארן שארפר תירגם את האיבוד לטאצ'דאון. הוייקינגס עלו ל-7:21, ולאחר רבע שלישי אנמי השלימו את ההשפלה עם עוד שתי חטיפות שהוחזרו לאנדזון. המשחק הזה מאוד הזכיר את הביקור הקודם של הויקינגים במדולנדס, לפני שנתיים, כשגם אז ניצחה מינסוטה בזכות הגנה טובה ומשחק מעולה של הקבוצות המיוחדות (אם כי זה היה צמוד יותר, לכאורה, 21:24, אבל גם אז הבריחה הייתה מוקדמת). ג'קסון סיים עם 129 יארד באוויר ו-38 על הקרקע, 77 יארד וטאצ'דאון לצ'סטר טיילור.


קליבלנד (4:7) - יוסטון (6:5) 17:27

הצדיעו והריעו לבראונס, שעושים את הדרך הבטוחה לכיוון הפלייאוף. ג'מאל לואיס נתן משחק וינטאג' של 134 יארד וטאצ'דאון, שהעלה ל-10:27 וסגר את סיפור המשחק. דרק אנדרסון זרק לחטיפה, אבל מצא באנדזון את שתי המטרות החביבות עליו - קלן ווינסלו הרותח, שסיים עם 107 יארד, ובריילון אדוארדס, שהפך לתופס הראשון של הבראונס מזה 38 שנים שקולט ליותר מעשרה טאצ'דאונים בעונה. זה היה ה-11 שלו. רק 37 יארד לאנדרה ג'ונסון מיוסטון באוויר, מה שמסביר מדוע לא הצליח מאט שאוב (256 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים) לנתב את דרכו לניצחון.


סינסינטי (7:4) - טנסי (5:6) 6:35

הבעיה של טנסי היא מילכוד 22. מצד אחד, וינס יאנג יעיל יותר בריצה. מצד שני, בזמן האחרון הוא נאלץ לזרוק כי הוא נקלע לפיגור. וכשהוא זורק, הוא רושם יארדים (246), אבל הוא ממש לא אפקטיבי. רודי ג'ונסון חגג במשחק שאולי יחזיר לו את ההילה עם 88 יארד וטאצ'דאון, והצמד קרסון פאלמר וצ'אד ג'ונסון התחברו כמו בימים הטובים - שלושה טאצ'ים בין שניהם, 283 יארד לפאלמר, 103 לצ'אד. זה היה המשחק הראשון של סינסינטי העונה שבו טי ג'יי חושמנזאדה לא רושם טאצ'דאון. 98 יארד אוויריים לג'סטין גייג' מטנסי.


קנזס סיטי (7:4) - אוקלנד (8:3) 20:17

אחרי שישה הפסדים רצופים הביאו הריידרס את הרצף לידי סוף, כשניצחו באירוע המוחי בארוהד. עד שהרמן אדוארדס לוקח החלטה עם ביצים, גם היא לא עובדת לו. יותר מארבע דקות לסיום, במצב של דאון רביעי ויארד לעבור ובפיגור 20:17, אדוארדס הלך על זה במקום לבעוט לשער שדה, אבל קולבי סמית' כשל והשאיר את הניצחון בידי הריידרס. 139 יארד וטאצ'דאון במשחק גדול לג'סטין פרגאס, 170 יארד לדאנטה קולפפר באוויר. 150 יארד ושני טאצ'ים לסמית', שהרגיש כמו דג במים בלי רץ אחורי אחר על צווארו.

ג'קסונוויל על הצוואר של הקולטס

ג'קסונוויל (3:8) - בפאלו (6:5) 14:36

עד לפני שבוע היו הבילס ההפתעה הנעימה של העונה, אבל אז באו שני משחקים מול קבוצות "אמיתיות" והצניחו אותם בחזרה למאזן שלילי. דייויד גרארד שוב שמר על ידיים נקיות מאיבודים, כשנמנע מחטיפה במשחק השביעי ברציפות וסיים עם 296 יארד וטאצ'דאון. פרד טיילור הגיח לשיא עונתי של 104 יארד וטאצ'דאון, ומי שתרם לניצחון היה גם ג'יי פי לוסמן, הקוורטרבק היריב, שנחטף שלוש פעמים. אנתוני תומאס מבפאלו הבקיע לראשונה בקריירה טאצ'דאון בתפיסה.


טמפה ביי (4:7) - וושינגטון (6:5) 13:19

הבאקנירס שלטו במשחק והובילו במחצית 3:19, אבל כהרגלם בקודש החליטו לעשות לעצמם את החיים קשים. הגנה מצוינת של טמפה ביי, שכפתה ארבעה איבודים קרקעיים וחטפה פעמיים, הובילה אותה לניצחון. את הניצחון שלה השיגה טמפה ביי כמעט ללא משחק התקפה אווירי, כשג'ף גארסיה נפצע ברבע הראשון וחזר רק ברביעי. הוא מסר ל-106 יארד, כשברוס גראדקובסקי מוסר ל-9 בלבד. למרבה המזל, ארנסט גרהאם היה אפקטיבי על הקרקע, עם 75 יארד וטאצ'דאון, וההגנה, כאמור, עצרה את ג'ייסון קמפבל (301 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים) לפני שעשה נזק. טמפה ביי מחזיקה ביתרון של שני משחקים על ניו אורלינס בבית הדרום.


קרוליינה (7:4) - ניו אורלינס (6:5) 31:6

מישהו חייב להפסיק את הדבר הזה שנקרא דייויד קאר. כנראה ששום דבר כבר לא יגרום לקוורטרבק המזעזע להתחיל לשחק פוטבול כהלכתו, וכל מילה נוספת על הפנתרים הליצנים מיותרת. מארקז קולסטון הנפלא קלט שבעה כדורים ל-93 יארד וטאצ'דאון בניו אורלינס, אבל אל לסיינטס להסיק יותר מדי מהמשחק הזה: מול קבוצה אמיתית הם אולי היו שוב מפסידים, בעיקר כשרג'י בוש שוב נותן את התפוקה העלובה הרגילה שלו - 9 נשיאות ל-32 יארד. 260 יארד ושלושה טאצ'ים באוויר לדרו בריס, שהוסיף אחד בריצה.


סט. לואיס (9:2) - סיאטל (4:7) 24:19

הסיהוקס הכניסו את עצמם לצרות עם פיגור 19:7 במחצית, אבל קאמבק של 17 נקודות ללא מענה במחצית השניה הוציא אותם מהברוך. לאונרד וויבר רץ לאנדזון לטאצ'דאון הראשון שלו בקריירה שש דקות לסיום, והפך פיגור 19:17 ליתרון שנשמר עד לסיום. 249 יארד למאט האסלבק, מהם טאצ'דאון לדיון בראנץ'. 90 יארד וטאצ'דאון קרקעי לסטיבן ג'קסון בסט. לואיס.

אוי, כמה שזה היה קרוב

ניו אינגלנד (0:11) - פילדלפיה (6:5) 28:31

הליין למשחק הזה היה, שימו לב, 22 נקודות לניו אינגלנד. האיגלס עלו עם איי ג'יי פילי, ואף אחד לא נתן להם סיכוי. ובכן - הם היו רחוקים דרייב אחד בלבד מהשלמת הסנסציה של העונה. הפטריוטס זכו באליפות ה-AFC מזרח, אבל הוכיחו שהם אנושיים בפעם הראשונה ב-11 המחזורים שבהם שיחקו. רק דרייב של 59 יארד, שהסתיים בטאצ'דאון של לורנס מארוני שבע דקות לסיום, החזיר לניו אינגלנד את היתרון לאחר שפיגרה 28:24, וחטיפה של אסאנטה סמואל (שקודם לכן החזיר אחת לטאצ'דאון) סגרה עניין. זה היה גם המשחק הראשון העונה שבו טום בריידי מסתפק בטאצ'דאון אחד בלבד, למרות שזרק ל-380 יארד בלי איבודים. פילי איבד שלושה כדורים, אבל היה מספיק יעיל כדי לקרב את פילדלפיה לבאר עם 345 יארד. משחק ענק של גרג לואיס, עם 88 יארד וצמד טאצ'ים.


שיקגו (6:5) - דנבר (6:5) 34:37

רובי גולד הבקיע שער שדה בהארכה, אבל למשחק הזה שני סיפורים. האחד - רקס גרוסמן, שהוביל את הברס לקאמבק מפיגור 34:20 לשוויון, והשני והמשמעותי לא פחות - דווין הסטר, שבתוך עשר דקות החזיר גם בעיטת הרחקה וגם בעיטת פתיחה לטאצ'דאון. זה היה משחק מוטרף במיוחד, שבו שיקגו נזקקה גם לחסימת בעיטת הרחקה של צ'רלס טילמן כדי לחזור ל-27:34 עם טאצ'דאון של... אדריאן פיטרסון (לא ההוא ממינסוטה). 193 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לגרוסמן, 302 יארד ושני טאצ'ים לג'יי קאטלר, שקיבל מכה לסיכויי הפלייאוף הראשון שלו בדנבר.


אריזונה (6:5) - סן פרנסיסקו (8:3) 37:31

קבוצה אחרת שעליה ניחתה מכה לא קלה היא אריזונה, שלמרות שהתגברה על פיגור גדול במחצית הראשונה, נכנעה לבסוף לאחת הקבוצות החלשות בליגה. טולי באנטה קיין הפיל את קורט וורנר ונשען על הפאמבל שנגרם מהסאק באנדזון בהארכה (רק אריזונה מסוגלת להפסיד ככה בהארכה), והקנה לניינרס ניצחון על קבוצה שהם רגילים כבר לנצח. 256 יארד ושני טאצ'דאונים לטרנט דילפר, משחק טוב של 116 יארד ושני טאצ'ים לפרנק גור. 484 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים אוויריים לוורנר, לארי פיצג'ראלד עם שתי הסיומות של הקרדינלס.


סן דייגו (5:6) - בולטימור (7:4) 14:32

לראשונה בהיסטוריה שלהם, הרייבנס מפסידים חמישה משחקים ברציפות, אבל מגיע לקבוצה הנוראית הזו. הצ'ארג'רס, מצידם, עם ניצחון ששירת היטב את מטרות הפלייאוף שלהם בעקבות ההפסד של דנבר. 249 יארד ושלושה טאצ'דאונים לפיליפ ריברס, שניים מהם בתוספת של 105 יארד לאנטוניו גייטס. 59 יארד וטאצ'דאון לוויליס מגאהי בבולטימור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully