וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בהתאחדות היוונית: "שמחנו לקבל את ישראל"

26.11.2007 / 1:28

בכיר בהתאחדות היוונית פצח בחגיגות לנוכח הגרלת מוקדמות המונדיאל. רהאגל יותר רגוע: "אסור לזלזל ואנגליה יודעת את זה היטב"

בישראל הייתה שביעות רצון גדולה מהגרלת מוקדמות המונדיאל שייעדה לנבחרת של דרור קשטן את יוון, שוויץ, לטביה, מולדובה ולוקסמבורג, אבל דברים שרואים מכאן רואים גם משם. גם ביוון הייתה שביעות רצון גדולה ובמדינה הים תיכונית כבר כמעט הזמינו כרטיסי טיסה לדרום אפריקה לקיץ 2010.

מאמן הנבחרת, אוטו רהאגל, אמר: "אנחנו מרוצים מההגרלה, אבל אסור לנו לזלזל כי הקבוצות הקטנות גדלות כל הזמן. אנגליה יודעת את זה היטב".

יאניס אויקונומידיס, מבכירי ההתאחדות, היה הרבה יותר נלהב: "היינו מאוד שמחים כששמענו שקיבלנו את ישראל. זה בית מצוין בשבילנו. אני חושב שגם בישראל חוגגים, כי הם רצו לקבל את יוון. אנחנו מכירים את הנקודות החזקות שלהם והם מכירים את שלנו. אוטו רהאגל מרוצה גם הוא מההגרלה, אבל הוא לא נלהב כמונו. הוא גרמני ואנחנו יוונים, זו הסיבה".

גם חלוץ פרנקפורט, יואניס אמאנטידיס, לא הסתיר את השמחה: "אני מרוצה כי יכולנו לקבל יריבות קשות בהרבה. אנחנו יכולים לעלות למונדיאל ויש לנו את האיכות הנדרשת בשביל לעשות את זה. ישראל, שוויץ ומולדובה יאיימו עלינו, אבל נהיה מרוכזים נעשה את זה ונסיים במקום הראשון".

שוער אריס סלוניקי, קוסטאס חלקיאס: "במבט ראשון אפשר לומר שזו הגרלה טובה, בעיקר בהתחשב בבתים האחרים, אבל העבר שלנו מלמד שאין דבר כזה יריבה קלה. אם נשחק כמו ששיחקנו במוקדמות היורו, נעלה גם למונדיאל. ישראל ושוויץ הן נבחרות טובות ומולדובה מסוכנת".

"אין דבר כזה הגרלה קלה", אמר קשר בנפיקה, קוסטאס קאצוראניס, "נצטרך להיות טובים לאורך תקופה של עשרה חודשים ורק אז נראה אם אנחנו טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully