וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לבייג'ינג מתחילה בירושלים

25.11.2007 / 21:01

הסגל הרחב של משלחת הספורטאים למשחקים האולימפיים התכנס ליומיים של גיבושון במלון בירושלים. אפשר להרגיש את בייג'ינג באוויר

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

את ההכנות למשחקים האולימפיים בבייג'ינג, הספורטאים שלנו התחילו כבר מזמן, אלא שהערב (ראשון), פחות מתשעה חודשים לפני האולימפיאדה, אפשר היה כבר לחוש בעניין שהמשלחת הישראלית תעורר בקיץ הקרוב, וגם הרבה לפניו בתקופת ההכנות.

ספורטאי הסגל הרחב (כולל אלו שעדיין לא עמדו בקריטריונים), המאמנים, אנשי הוועד האולימפי ואנשי המקצוע שמלווים אותם התכנסו ליומיים של גיבושון ראשון למשלחת הישראלית לבייג'ינג 2008 במלון "שרתון פלאזה" בירושלים. הגיבושון כולל הרצאות על הבירה הסינית, שיחות עם ראשי הוועד האולימפי בנושאים שונים, הרצאות מוטיבציה ואפילו טיפים לשהייה בסין מפי שתי סטודנטיות סיניות מאוניברסטית ירושלים.

לגיבושון הגיעו מרבית ספורטאי הסגל, מלבד אלו שמתחרים ומתאמנים בחו"ל בימים אלו. הספורטאים קיבלו לראשונה את הטרנינגים החדשים של המשלחת שאיתם יסתובבו בבייג'ינג וכמו כן נציג הספורטאים אודי גל קיבל העתקים של האמנה מטעם הוועד האולימפי, עליה יהיו מחוייבים הספורטאים לחתום. יש לציין כי לפני אולימפיאדת אתונה, אותה אמנה עוררה לא מעט הדים, מאחר והיא עמדה בניגוד לרצונם של הספורטאים בכל מה שקשור לחוזי פירסום לפני ואחרי המשחקים.

מנהל היחידה לספורט הישגי, גילי לוסטיג, הציג תמונת מצב לא מעודדת במיוחד, לפיה כמות המדליות שהשיגו ספורטאים אולימפיים ישראלים במחזור הנוכחי (באליפויות אירופה והעולם) קטנה כמעט בחצי מזו של מחזור אתונה 2004. למרות זאת, לוסטיג נשמע אופטימי באשר לסיכויי המשלחת הישראלית להביא מדליות וציין כמובן את שני הענפים המועדפים: שייט וג'ודו. כמו כן, לוסטיג ציין כי צמד הטניסאים אנדי רם ויוני ארליך, יכולים לזכות במדליה אולימפית בכל יום נתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully